کد خبر : 2026049 | 13 خرداد 1403 ساعت 21:04 | 34.2K بازدید | 14 دیدگاه

شوخی کروس با بلینگام بعد از قهرمانی (عکس)

بعد از اینکه جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، شب شنبه جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر برد، تونی کروس پیامی با چاشنی طنز برای او فرستاد.

شوخی کروس با بلینگام بعد از قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام پس از اینکه به رئال مادرید کمک کرد تا در فینال ومبلی با نتیجه 2-0 بر بوروسیا دورتموند غلبه کند، شنبه شب با کسب مدال قهرمانی لیگ قهرمانان، اولین فصل فوق‌العاده‌ی خود را در رئال مادرید به پایان رساند. این بازیکن 20 ساله روی گل دوم رئال مادرید به وینیسیوس جونیور پاس گل داد و پس از بازی تونی کروس، هم‌تیمی‌اش در شبکه‌های اجتماعی با او شوخی کرد.

کروس در پاسخ به پست جشن اینستاگرامی بلینگام بعد از بازی گفت: «برای اولین فصل اصلاً بد نیست...». سایر پاسخ‌های قابل‌توجه شامل عبارت «افسانۀ جدید» توسط وینیسیوس جونیور، «چه بازیکنی» توسط تیبو کورتوا و ارسال سه ایموجی کف‌زدن توسط هم‌تیمی انگلیسی بلینگام، هری مگوایر بود.

2029664

درحالی‌که دوران حضور بلینگام در رئال‌مادرید به‌تازگی آغاز شده است، پیروزی شنبه شب مقابل دورتموند، آخرین بازی باشگاهی کروس در دوران حرفه‌ای او بود؛ زیرا قرار است این بازیکن آلمانی پس از یورو 2024 کفش‌هایش را آویزان کند و این آخرین باری بود که این دو ستاره در کنار هم بازی کردند.

2029663

پس از فروکش‌کردن تب جشن‌ مربوط به پانزدهمین قهرمانی رئال‌مادرید در اروپا، هر دو بازیکن برای آماده‌سازی برای یورو 2024 به تیم‌های ملی خود ملحق خواهند شد. بلینگام زمانی‌که انگلیس در شانزدهم ژوئن بازی خود را در این تورنمنت مقابل صربستان آغاز می‌کند، قطعاً در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت؛ درحالی‌که کروس امیدوار است که آلمان میزبان در چهاردهم ژوئن با پیروزی مقابل اسکاتلند این تورنمنت را آغاز کند.

دیدگاه‌ها