کد خبر : 2026066 | 13 خرداد 1403 ساعت 21:48 | 88K بازدید | 22 دیدگاه

خرید مفید استقلال از سنگال (عکس)

مدافع سنگالی استقلال خوزستان نقش کلیدی در بقای تیمش در لیگ برتر داشت.

خرید مفید استقلال از سنگال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در حالی بقای خود را در لیگ برتر قطعی کرد که مهره‌های خارجی این تیم نقش کلیدی در دور برگشت برای رقم زدن این اتفاق داشتند و در عقب زمین هم عثمان اندونگ با عملکرد موثر در خط دفاعی کاری کرد تا تیمش شرایط خوبی داشته باشد و از برد و گل‌های خود محافظت کند.

عثمان اندونگ که هفته گذشته گل ارزشمند و مهمی در دیدار مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند و سه امتیاز حیاتی در مسیر بقا در لیگ برتر گرفتند، دیروز هم در آخرین بازی لیگ برتر برابر هوادار تهران درخشان ظاهر شد و با وجود اینکه دروازه را باز نکرد، اما در فاز دفاعی وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام داد.

2029695

این مدافع 24 ساله سنگالی که در نیم‌فصل لیگ برتر به استقلال خوزستان اضافه شد و غیر از یک مسابقه در تمام بازی‌ها حضور داشت، در سه بازی حساس برابر صنعت نفت آبادان، ملوان انزلی و مس رفسنجان هم توانست گلزنی کند و برای تیمش امتیاز آورد که دیروز هم دوباره برای پیروزی تیمش مثمر ثمر ظاهر شد.

اندونگ در کنار دیگر ستاره‌های خارجی استقلال خوزستان مثل ساویو روبرتو، آسو رستم و... نمایش موثری در راه بقای این تیم در لیگ برتر داشتند و بعید نیست این بازیکنان فصل آینده هم در ایران به کارشان ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها