کد خبر : 2026068 | 13 خرداد 1403 ساعت 21:48 | 36.2K بازدید | 47 دیدگاه

توافق شفاهی بایرن‌ با کاپیتان تیم ژابی آلونسو

باشگاه بایرن مونیخ با جاناتان تاه، مدافع بایرلورکوزن، به توافق شفاهی دست یافته است.

توافق شفاهی بایرن‌ با کاپیتان تیم ژابی آلونسو

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از انتصاب ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی را دنبال می‌کند.

بر اساس گزارش فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار اسکای اسپورت، بایرن مونیخ با جاناتان تاه، مدافع میانی بایرلورکوزن و مدافع تیم ملی آلمان، به توافق شفاهی رسیده است.

این خبرنگار تایید کرده که با این حال، چنین توافقی به این معنی معنی نیست که قطعا طرفین در تابستان امسال قراردادی امضا کنند.

2029698

این خبرنگار نوشت: "مهمترین جزئیات با مدیربرنامه‌ این بازیکن مورد بحث قرار گرفته اما این لزوما به این معنی نیست که این انتقال انجام خواهد شد چون باشگاه‌های بیشتری به این مدافع میانی 28 ساله علاقه‌مند هستند.

در این مرحله هیچ مذاکره مشخصی بین بایرن و لورکوزن وجود ندارد. بایرن فقط یک انتقال احتمالی از سمت این بازیکن را آماده کرده است. قرارداد او با لورکوزن تا سال 2025 اعتبار دارد. تاه علاقه دارد لورکوزن را ترک کند اما باشگاه همچنان برای حفظ او تلاش می‌کند."

لورکوزن با رکوردشکنی به عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دست پیدا کرد و طبیعی است که شاگردان ژابی آلونسو مشتریان زیادی در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند.

بایرن مونیخ در حال حاضر ماتیس دی‌لیخت، اریک دایر، دایوت اوپامکانو و کیم مین جائه را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد و بنابراین می‌توان حدس زد که در صورت جذب جاناتان تاه، یک مدافع از ترکیب فعلی، باوارایی‌ها را ترک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها