کد خبر : 2026120 | 14 خرداد 1403 ساعت 09:20 | 14.7K بازدید | 21 دیدگاه

ناچو:

تسلیم نشدن و جنگیدن در DNA رئال است

ناچو، کاپیتان رئال مادرید، بار دیگر از قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ابراز خوشحالی کرد.

تسلیم نشدن و جنگیدن در DNA رئال است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند به میدان رفت و موفق شد با دو گلی که دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور در این بازی به ثمر رساندند به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی مسیر بسیار دشواری را برای رسیدن به این جام پشت سر گذاشتند اما در نهایت توانستند جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را برای پانزدهمین بار به خانه ببرند و ناچو که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد بسیار از این اتفاق خوشحال است.

2029292

او در جشن قهرمانی این تیم که شب گذشته در شهر مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد به تلویزیون رئال مادرید گفت:«وقتی که در ۱۰ سالگی به این باشگاه پیوستم هرگز تصور همه این اتفاقات را نداشتم. از اینکه عضوی از تاریخ رئال مادرید هستم بسیار به خودم افتخار می‌کنم.

ما هرگز تسلیم نمی‌شویم و همیشه می‌خواهیم که برای قهرمانی در تمامی رقابت‌ها تا لحظه آخر بجنگیم. این چیزی است که در دی ان ای ما وجود دارد و این چیزی است که از وقتی خیلی جوان و بچه بودیم در این باشگاه به ما یاد داده بودند.»

دیدگاه‌ها