کد خبر : 2026189 | 14 خرداد 1403 ساعت 14:35 | 74.5K بازدید | 42 دیدگاه

صلاح تیم چیز دیگری بود

اسکالونی فاش کرد: چرا دیبالا را خط زدم

مربی تیم ملی آرژانتین در مورد دعوت نکردن از پائولو دیبالا به کوپا آمه‌ریکا، وضعیت مسی و نیز آینده‌اش حرف زد.

اسکالونی فاش کرد: چرا دیبالا را خط زدم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، امروز گفت که به طور کامل به هدایت تیم ملی متعهد است و امیدوار است تا زمانی که کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون، تصمیم دیگری بگیرد، در این سمت باقی بماند.

اسکالونی، 46 ساله، زمانی که چندی پیش گفت که در حال بررسی استعفایش است، سروصدا به پا کرد. این پس از آن بود که آرژانتین در ماه نوامبر 2023 و در مقدماتی جام جهانی 2026 برزیل را 1-0 شکست داد.

2004771

رسانه‌های محلی در ژانویه گزارش دادند که این مربی حداقل تا پایان کوپا آمه‌ریکا که از 20 ژوئن (31 خرداد) تا 14 جولای (25 تیر) در ایالات متحده برگزار می‌شود، موافقت کرده اما حالا او قطعا تا جام جهانی 2026 ماندنی است.

اسکالونی گفت: «سال خوبی نداشتم و احساس کردم وقت آن رسیده که فعالیتم را در تیم ملی متوقف کنم. امروز ولی با تمام انرژی اینجا هستم که صادقانه بگویم تا زمانی که رئیس بخواهد، اینجا خواهم بود.»

اسکالونی همچنین در مورد آمادگی لیونل مسی گفت: «خوب است که مسی در تیمش (اینتر میامی) شرایط باثباتی داشته است، به خصوص بعد از مصدومیت. این مهم است که دقایق بیشتری به میدان برود. ما او را در بهترین فرم می‌بینیم. لئو فردا برای تمرین به تیم می‌پیوندد.»

2018883

دلیل دعوت نشدن دیبالا: «من علاقه خاصی به دیبالا دارم، اما همیشه می‌گویم که منفعت تیم حرف اول را می‌زند. با توجه به شرایط و این واقعیت که در برخی پست‌ها مشکل داشتیم، تصمیم گرفتیم که او را وارد فهرست نکنم. ما می‌دانیم که دیبالا چه توانایی‌هایی دارد و حذف کردن او دردناک بود.»

دیدگاه‌ها