کد خبر : 2026210 | 14 خرداد 1403 ساعت 15:58 | 27.8K بازدید | 87 دیدگاه

چهل هزار تماشاگر بدون بلیت در استادیوم آزادی!

تصمیم عجیب مسئولان برگزاری بازی برای فروش 30 هزار بلیت، مانع از حضور تماشاگران پرسپولیس در استادیوم نشد.

چهل هزار تماشاگر بدون بلیت در استادیوم آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی نصیبی مدیر ورزشگاه آزادی، صبح روز بازی پرسپولیس و مس رفسنجان اعلام کرد که حدود 30 هزار بلیت از طریق سامانه اینترنتی به فروش رفته و بلیت دیگری برای فروش کاغذی و اینترنتی وجود نخواهد داشت.

با این حال هواداران پرسپولیس که تمایل زیادی داشتند تا بازی تیم محبوبشان را از نزدیک نگاه کنند، بدون بلیت راهی استادیوم شدند و هرطوری که بود خود را به سکوهای ورزشگاه آزادی رساندند و بازی حساس پرسپولیس و مس رفسنجان را از نزدیک دیدند.

نکته جالب اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد در این بازی حدود 70 هزار تماشاگر پرسپولیسی در ورزشگاه وجود داشت که این موضوع نشان می‌دهد که اکثریت طرفداران بدون بلیت راهی ورزشگاه شده بودند.

2029910

این در حالی است که شاید اگر به اندازه تمام ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی اینترنتی انجام می‌شد، طرفداران بدون بلیت راهی استادیوم نمی‌شدند و مسئولان انتظامی و امنیتی نیز هویت تمام حاضران در ورزشگاه را در اختیار می‌داشتند.

همچنین این تصمیم باعث شد تا پرسپولیس درآمدی در حدود دو میلیارد تومان را که 55 درصد آن سود خالص به شمار می‌رود، از دست بدهد. اما از سوی دیگر پرسپولیس پرتماشاگرترین بازی فصل خود را تجربه کرد و به جام قهرمانی نیز رسید.

دیدگاه‌ها