کد خبر : 2026211 | 14 خرداد 1403 ساعت 15:58 | 46.2K بازدید | 30 دیدگاه

خاویر گِرا از والنسیا

بارسلونا به دنبال خرید یک گاوی جدید

بارسا خرید گیدو رودریگز را متوقف کرد و حالا روی بازیکن جوان والنسیا تمرکز کرده است.

بارسلونا به دنبال خرید یک گاوی جدید

به گزارش "ورزش سه"، تقویت پست هافبک دفاعی در بارسلونا برای بازار تابستانی آینده یک اولویت است. تیم مدیریت ورزشی بارسا نام‌های متعددی را در لیست دارد اما تاکنون مشخص نشده که کدام بازیکن راهی بارسا خواهد شد. برای جذب چنین بازیکنی مسائل مختلفی به‌خصوص ارزش مالی اهمیت بالایی دارد و در مجموع بارسا به دنبال بازیکنی شبیه به گاوی است. 

1972256

گفته می‌شود هانسی فلیک به دنبال بازی با دو هافبک دفاعی است و در تیم فعلی که هنوز گاوی مصدوم است و مشخص نیست چه زمانی برگردد، فرانکی دی یونگ و کریستنسن می‌توانند چنین نقشی را برعهده بگیرد. این در حالی است که اوریول رومئو احتمالا تیم را ترک خواهد کرد.

2029911

مصدومیت صلیبی گاوی و ابهام در فرم او بعد از بهبودی باعث شده تا بارسا به دنبال پیدا کردن هافبکی جدید باشد و مارکا نوشته است که گزینه خاوی گِرا (والنسیا)، روی میز است. 

بارسلونا مدتی است که این بازیکن را دنبال می‌کند و او می‌تواند یکی از تقویت کننده‌های تیم برای فصل آینده باشد. مدیریت ورزشی شکل بازی‌ گرا را دوست دارد و او را متناسب با نیازهای تیم می‌داند. مشکل، مثل همیشه، در محدودیت‌هایی است که در حال حاضر با «بازی جوانمردانه» وجود دارد و باشگاه را از هرگونه حرکت در بازار باز می‌دارد. 

هزینه انتقال گرا بین 20 تا 25 میلیون یورو است و گفته می‌شود مورد توجه ناپولی نیز قرار دارد. او تا 2027 با والنسیا قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها