کد خبر : 2026245 | 14 خرداد 1403 ساعت 18:33 | 68.2K بازدید | 105 دیدگاه

همه بچه‌ها مقابل پرسپولیس صدشان را گذاشتند؛

باقری: ناراحتم که یک جام به استقلالی‌ها تقدیم نکردم

فرشید باقری می‌گوید نتیجه عادلانه در بازی پرسپولیس تساوی بوده است.

باقری: ناراحتم که یک جام به استقلالی‌ها تقدیم نکردم

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری، هافبک مس رفسنجان بازی حساسی برابر پرسپولیس پشت سر گذاشت و به گفته خودش تلاش می‌کرد یک جام به هواداران استقلال  تقدیم کند اما با اینکه صدش را گذاشته موفق به این کار نشد.

او در مورد این مسابقه و قهرمانی پرسپولیس عنوان کرد: بازی فوق العاده‌ای بود و به نظرم مس رفسنجان در آن جو استادیوم عالی بازی کرد و همه بچه‌ها به خصوص حامد لک بسیار شرافتمندانه بازی کردند.

او در مورد نتیجه بازی گفت: به نظرم نتیجه عادلانه برای این بازی، صد در صد مساوی بود. پرسپولیس چیز خاصی مقابل ما نداشت و باتوجه به اینکه میزبان بودند و آن همه هوادار داشتند توانستند روی یک غفلت به گل برسند‌.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: خدا این فرصت را به من داده بود که می‌توانستم یک جام به هواداران استقلال تقدیم کنم اما نتوانستم و خیلی ناراحتم. اما از این موضوع خوشحالم که کل تیم و من صدمان را گذاشتیم.

فرشید باقری در مورد صحنه جنجالی گل گولسیانی گفت: در صحنه آفساید کمک داور می‌توانست شجاعانه‌تر تصمیم بگیرد. از زاویه ما صحنه سختی بود اما کمک داور که کارش این است در آن زاویه می‌توانست پرچم بزند و نتیجه عادلانه‌تری رقم می‌خور.

2008668

دیدگاه‌ها