کد خبر : 2026264 | 15 خرداد 1403 ساعت 05:55 | 47.6K بازدید | 57 دیدگاه

استعدادهایی که به زودی پیکان را ترک می‌کنند

هجوم سریع لیگ برتری‌ها به یک تیم خاص!

پیکان تهران بعد از سقوط به رقابت‌های لیگ برتر به زودی با خالی شدن لیست بازیکنان خود مواجه خواهد شد.

هجوم سریع لیگ برتری‌ها به یک تیم خاص!

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می‌کرد که یکی از تیم‌های سقوط کننده به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه بازیکن‌ساز و قدیمی پیکان باشد؛ تیمی که در سال‌های اخیر با هزینه اندک و توجه به استعدادهای جوان توانست بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کند و درآمد نسبتاً خوبی نیز از این موضوع به دست بیاورد.

پیکانی‌ها در فصل اخیر رقابت لیگ برتر هم اگرچه نسبت به سالیان قبل با میانگین سنی بالاتری حضور پیدا کردند اما در ترکیب خود چند بازیکن رشد یافته در این باشگاه را به میدان فرستادند. بازیکنانی که چند سالی‌ است برای پیکان توپ می‌زنند و مشتریان خوبی هم برای خودشان جذب کردند.

2030008

حالا در شرایطی که پیکان به لیگ دسته اول فوتبال سقوط کرده مدیران باشگاه تعداد زیادی از این نفرات را از دست خواهند داد. بسیاری از بازیکنانی که در لیگ بیست و سوم برای پیکان به میدان رفتند قراردادشان به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند؛ با توجه به اینکه آنها دوست ندارند حضور در لیگ برتر را از دست بدهند احتمالاً به زودی شاهد ترک باشگاه خودروساز تهرانی توسط این نفرات خواهیم بود.

این موضوع می‌تواند یک چهره جدید در لیگ یک از پیکان بسازد و البته بازیکنانی که با پیراهن این تیم به فوتبال ایران معرفی شدند هم احتمالاً در تیم‌های دیگر لیگ برتر کار خود را ادامه خواهند داد.

2030009

دیدگاه‌ها