کد خبر : 2026275 | 15 خرداد 1403 ساعت 07:14 | 14.8K بازدید | 28 دیدگاه

فصل با گل آغاز و پاس گل تمام شد:

رضاوند هافبکی که برای جنگ آمده بود!

آرش رضاوند در لیگ بیست و سوم آماری ضعیف‌تر از لیگ گذشته به جای گذاشت.

رضاوند هافبکی که برای جنگ آمده بود!

به گزارش ورزش سه، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال استقلال آخرین پاس گل فصل استقلال را برای مهراد محمدی ارسال کرد و این بازیکن از نیمه زمین با دروازه‌بان پیکان تک به تک کرد، این دومین پاس گل رضاوند در طول فصل بود.

آرش رضاوند که فصل را با گلزنی شروع کرده بود در ادامه فصل نتوانست روی گل‌های استقلال تاثیرگذار باشد و پیش از هفته پایانی فقط در بازی با هوادار در هفته ششم لیگ برتر با ارسال پاس گل در پیروزی استقلال سهمی داشته باشد، هر دو پاس آرش رضاوند را مهرداد محمدی تبدیل به گل کرده است.

این در حالی است که او فصل گذشته 6 پاس گل ارسال کرده بود و بهترین گلساز استقلالی‌ها بود، او در این فصل مسئولیت متفاوتی داشت و بیشتر در جنگ‌های میانه میدان به کار گرفته می‌شد و البته نسبت به فصل گذشته کم فروغ تر بود نتوانست درخشش خود را ادامه دهد.

2030031

او در آخرین بازی فصل توانست یک پاس گل دیگر ارسال کند تا بیش از یک پاس گل ارسال کرده باشد و آمار بهتری از خودش به جای بگذارد و روی دو گل استقلال تاثیر گذار باشد.

ابوالفضل جلالی در این فصل با 10 پاس گل بیش از تمام هافبک‌های این تیم پاس گل ارسال کرد و بعد از او مهدی‌ مهدی‌پور با 4 پاس گل و آرمان رمضانی با 3 پاس گل حضور داشتند.

دیدگاه‌ها