کد خبر : 2026286 | 14 خرداد 1403 ساعت 20:43 | 31.9K بازدید | 38 دیدگاه

چادرملو - بندرعامری، جنگ صعود و سقوط!

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و سوم لیگ دسته اول، شاهین بندرعامری میزبان چادرملو اردکان خواهد بود که این بازی تاثیر زیادی در انتخاب تیم صعود کننده به لیگ برتر و سقوط کننده به دسته دوم خواهد داشت.

چادرملو - بندرعامری، جنگ صعود و سقوط!

به گزارش “ورزش سه”، در صورت پیروزی شاهین بندر عامری این تیم شانس ماندن را در لیگ برتر خواهد داشت و در صورت برتری اردکانی‌ها، چادرملو اردکان خود را یک قدمی لیگ برتر فصل آینده خواهد دید.

اما در خصوص قضاوت این بازی شنیده می‌شود کوپال ناظمی داور مطرح و سرشناس کشورمان قرار است آن را  برعهده داشته باشد. وی چندی پیش قضاوت دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان را برعهده داشت.

موضوعی که البته نماینده یزد مخالفت خود را نیز با این موضوع اعلام کرده و با اشاره به ارتباط نزدیک این داور با سرمربی سرشناس حریف، خواهان این شده تا کمیته داوری انتخاب بدون حرف و حدیثی داشته باشد. 

2030051

یکی از نزدیکان باشگاه چادرملو با اشاره به شایعه قضاوت کوپال برابر شاهین بندرعامری گفته: ما به سلامت هیچ داوری شک نداریم. درست است در چند دیدار متضرر شدیم اما اکنون انتظار زیادی نیست که خواهان این باشیم که داور بازی از هر گونه حرف و حدیث دور باشد. این جو در تیم ما شکل گرفته که آقای نظامی با مهدی پاشازاده عزیز که البته به سلامت ایشان نیز شکی نداریم ارتباط دوستانه‌ای دارد. مسلما امکان هر اتفاقی و اشتباه سهوی در این بازی وجود دارد و نمی‌خواهیم موضوع به شکلی باشد که این شائبه را شکل دهد و خواهان تصمیم بهتری از سوی کمیته داوران هستیم. همانطور که گفتم ما در چند دیدار متضرر شدیم اما هیچ وقت اعتراضی نداشتیم و آن را بر پایه اشتباهات سهوی گذاشتیم. اما اکنون در برهه حساس لیگ که سوت‌ها روی سرنوشت هر دو تیم می‌تواند تاثیر داشته باشد، خواهان اتفاق و تصمیم خوبی هستیم. از همین الان که ابلاغ‌ها اعلام نشده کلی حرف و حدیث شکل گرفته و کمیته داوران نیز بهتر است برای محافظت از داوران خوشنام و خوبش دقت بیشتری داشته باشد.

با بحث‌های شکل گرفته باید دید کمیته داوران برای جدال‌های حساس این هفته چه چینش‌هایی خواهد داشت تا از هرگونه حرف و حدیث جلوگیری کند. همانطور که گفته جدال دو تیم را می‌توان بازی مرگ و زندگی صعود و سقوط نامید.

دیدگاه‌ها