کد خبر : 2026296 | 14 خرداد 1403 ساعت 21:18 | 30.4K بازدید | 5 دیدگاه

مهرداد کریمی با سن‌ایچ، فوتسال را ادامه می‌دهد؛

بازگشت یاغی‌وار لژیونر فوتسال به لیگ برتر ایران

مهرداد کریمی، بازیکن و لژیونر با تجربه فوتسال ایران که فصل گذشته در تیم آلیانس ال تی دی قزاقستان توپ می‌زد، با قراردادی به اعتبار یک سال به سن ایچ پیوست.

بازگشت یاغی‌وار لژیونر فوتسال به لیگ برتر ایران

به گزارش ورزش سه، حسین صبوری مربی جدید سن ایچ در بدو ورود خود درب‌های خروج تیم ساوجی را به روی تعدادی از بازیکنان سابق باز کرد و همچنین برخی از شاگردان خود را از قم به خدمت گرفت. می‌توان گفت تیم سن ایچ دچار دگرگونی ویژه‌ای شده است و صبوری سعی کرده پیراهن سن ایچ را بر تن بازیکنان مورد علاقه‌اش کند. به همین منظور، دیگر خرید پر سر و صدای آن‌ها کاپیتان فصل گذشته تیم همشهری و رقیب مهرداد کریمی است. بازیکن باتجربه فوتسال ایران، فصل پیش بازوبند کاپیتانی شهرداری ساوه را در دست داشت، اما در ترانسفر زمستانی با انتقالی غیرمنتظره راهی کشور قزاقستان شد و در تیم آلیانس ال تی دی ماجراجویی کرد.

کریمی، بیست بازی برای ال‌تی‌دی به میدان رفت و ۱۳ گل به ثمر رساند. نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی، دوران با شکوه بازیکن ساوجی در قزاقستان بود.

2030066

این بازیکن که سابقه حضور در تیم سن‌ایچ ساوه را دارد و در فصل 1399 با نوشیدنی فوتسال ایران به مقام سومی لیگ برتر دست یافت که آن‌ها را شگفتی ساز لقب داد، با قراردادی یک ساله به تیم دوران اوج خود بازگشت.

پست تخصصی او عقب‌گیر است و سرعت بازی را تعیین می‌کند، او به تیم کمک زور می‌دهد تا به طور موثر از عقب بازی کند و پاسور فوق العاده‌ای برای توپ‌ها به شمار می‌رود و به همین دلیل برای سن‌ایچ اهمیت دارد.

دیدگاه‌ها