کد خبر : 2026328 | 15 خرداد 1403 ساعت 00:20 | 12.1K بازدید | 14 دیدگاه

دوراهی اسپالتی بر سر پیراهن شماره 10 ایتالیا

اسپالتی، سرمربی ایتالیا، دو گزینه را برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ در یورو ۲۰۲۴ معرفی کرد. نیکولو بارلا و لورنزو پلگرینی بازیکنانی هستند که اسپالتی برای این پست در نظر دارد.

دوراهی اسپالتی بر سر پیراهن شماره 10 ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، این صحبت‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی دوستانه ایتالیا مقابل ترکیه مطرح شد. تیم ملی ایتالیا پیش از این دیدار با پنج اسطوره شماره ۱۰ این کشور یعنی روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو، جیانی ریورا، جانکارلو آنتونيونی و فرانچسکو توتی دیدار کرده بود.

پوشیدن پیراهن شماره 10 در ایتالیا از نظر سنتی افتخار بزرگی محسوب می‌شود و به طور معمول به بازیساز خلاق و باتجربه تیم تعلق می‌گیرد. این بازیکن نقشی کلیدی در هدایت بازی و خلق موقعیت برای گلزنی دارد.

اسپالتی در پاسخ به این سوال که چه کسی قرار است این پیراهن را در آلمان به تن کند، گفت: «پلگرینی می‌تواند یک شماره ۱۰ باشد، اما بارلا هم می‌تواند این نقش را ایفا کند. او حرکات غیرمنتظره‌ای انجام می‌دهد که حریفان انتظار آن را ندارند. او چیزهایی را می‌بیند که دیگران نمی‌بینند. با این حال، کیفیت کل تیم است که اهمیت دارد و ما می‌خواهیم به یک تیم متحد تبدیل شویم که با هم نفس می‌کشیم و احساس مشترکی داریم."
هواداران ایتالیایی نظرات مختلفی در مورد اینکه چه کسی باید پیراهن شماره 10 را بپوشد، دارند. برخی معتقدند که بارلا به خاطر تجربه و تکنیکش گزینه مناسب‌تری است، در حالی که برخی دیگر پلگرینی را به خاطر رهبری و خلاقیتش ترجیح می‌دهند.
در نهایت، انتخاب نهایی شماره 10 تیم ملی ایتالیا بر عهده اسپالتی است و باید منتظر ماند و دید چه کسی در این پست حساس در یورو 2024 بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها