کد خبر : 2026333 | 15 خرداد 1403 ساعت 00:57 | 47.4K بازدید | 51 دیدگاه

امیدوارم از فوتبال لذت برده باشید؛

اختصاصی: پیام ویژه قطبی برای قهرمانی پرسپولیس!

افشین قطبی با ارسال یک پیام، قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفت.

اختصاصی: پیام ویژه قطبی برای قهرمانی پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه. کورس قهرمانی در این فصل لیگ برتر هم به پایان رسید و پرسپولیس در شرایطی که فاصله چندانی با از دست دادن قهرمانی نداشت، در نهایت با گلزنی در دقایق پایانی این عنوان را از آن خود کرد. البته این اتفاق در تاریخ باشگاه پرسپولیس چند بار دیگر هم تکرار شده و قطعاً یکی از خاطره انگیزترین لحظات تاریخ این باشگاه، گل دقیقه ۹۷ قرمزها در مقابل سپاهان و کسب عنوان قهرمانی تحت هدایت افشین قطبی است.

یکی از عجیب‌ترین لحظات تاریخ فوتبال ایران، وقتی قهرمان لیگ در دقیقه ۹۷ عوض شد و این فصل نیز چنین شرایطی رقم خورده. گرچه حداقل احساسات هواداری در لیگ این فصل متفاوت از گذشته بود و نقش حواشی پررنگ دیده شد. اعتراض به اشتباهات داوری و برنامه‌ریزی و تقریبا همه چیز از سوی همه.

اما رویکرد افشین قطبی متفاوت است. سرمربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس پیامی از طریق مدیر برنامه خود، خطاب به هواداران این تیم ارسال کرده و قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفته است.

2030135

افشین قطبی گفت: "پرسپولیس در این فصل به عنوان قهرمانی دست یافت و من به هواداران این تیم تبریک می‌گویم. اما باشگاه استقلال در طول این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت و می‌توانست این عنوان و موفقیت را از آن خود کند. کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس را تبریک می‌گویم و در نهایت امیدوارم فوتبال همیشه بتواند مردم ایران را خوشحال کند. امیدوارم هواداران فوتبال از این فصل لذت برده باشند و امیدوارم بهترین‌ها برای همه ایرانی‌ها رقم بخورد."

2030136

دیدگاه‌ها