کد خبر : 2026475 | 15 خرداد 1403 ساعت 20:15 | 57.2K بازدید | 31 دیدگاه

مصدومیت‌ها به تیم ما ضربه زد؛

رضایی: ذوب‌آهن می‌توانست در رتبه بالاتری قرار بگیرد

مهرداد رضایی می‌گوید ذوب‌آهن این شایستگی را داشت که فصل را در رتبه چهارم جدول به پایان برساند.

رضایی: ذوب‌آهن می‌توانست در رتبه بالاتری قرار بگیرد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار پایانی خود در لیگ بیست و سوم برابر گل‌گهر سیرجان پیروز شد تا در رتبه پنجم قرار بگیرد. مهرداد رضایی در خصوص این فصل از مسابقات لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: این فصل لیگ برتر کیفیت خوبی داشت اما طولانی و فرسایشی شد و همین موضوع در مقاطعی روی عملکرد بازیکنان تاثیر می‌گذاشت. از طرفی در نیم فصل اول تعطیلات زیادی داشتیم که باعث شد میزان مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کند.

او در مورد شرایط ذوب‌آهن در این فصل توضیح داد: ما در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم اما در نیم دوم با مصدومیت برخی از بازیکنان شرایط سخت شد. در این فصل چهار بازیکن ما رباط دادند که این اتفاق بی سابقه بود. با این حال از همینجا از بازیکنانی که در نیم فصل به ما اضافه شدند تشکر می‌کنم که با نهایت توان خود به تیم کمک کردند. درست است که چند هفته‌ای خوب نتیجه نگرفتیم اما خدا را شکر در نهایت توانستیم فصل را خوب به پایان برسانیم.

رضایی که خودش هم در مقطعی از فصل دچار مصدومیت شده بود، در این باره گفت: من در بازی تراکتور در جام حذفی با داور برخورد کردم و عضله چهارسر رانم ۸ سانتی‌متر پاره شد. به خاطر همین مصدومیت سه هفته غایب بودم اما خدا را شکر توانستم برگردم و در هفته‌های پایانی بازی کنم.

2025125

این بازیکن با اشاره به حضور ذوب‌آهن در رتبه پنجم عنوان کرد: ما این فصل تمام تلاش‌مان را کردیم که ذوب‌آهن در بهترین رتبه ممکن قرار بگیرد. با این حال من فکر می‌کنم ذوب‌آهن حتی می‌توانست در رتبه چهارم قرار بگیرد. اگر مصدومیت‌ها و یک سری اتفاقات دیگر رخ نمی‌داد، می‌توانستیم یک رتبه بالاتر قرار بگیریم.

وی در خصوص عملکرد خود در این فصل گفت: در مقطعی از فصل اصلا از شرایطم راضی نبودم اما خدا را شکر در مجموع عملکرد خوبی داشتم و خودم از عملکردم راضی بودم. امیدوارم توانسته باشم پاسخ محبت هواداران و اعتماد کادرفنی را بدهم.

رضایی همچنین به تمجید از محمد ربیعی پرداخت و گفت: من هفت سال است که شاگرد محمد آقا هستم و حدود ۱۸۰ بازی رسمی برای ایشان انجام داده‌ام و فکر نمی‌کنم هیچکس به اندازه من ایشان را بشناسد. ایشان یک انسان فوق‌العاده و یک مربی فنی هستند و امسال هم زحمات زیادی برای ذوب‌آهن کشیدند و جا دارد از همینجا از ایشان تشکر کنم.

او درباره آینده‌اش نیز گفت: قرارداد من با ذوب‌آهن به پایان رسیده و در حال حاضر هم در استراحت هستیم. در آینده باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

رضایی در پایان گفت: از هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم و همچنین مدیریت و کارگران زحمتکش کارخانه هم ممنونم که در این فصل پشت ما بودند و از ما حمایت کردند. قهرمانی پرسپولیس را هم به اعضای این تیم و هواداران‌شان تبریک و به سایر تیم‌ها هم خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها