کد خبر : 2026521 | 15 خرداد 1403 ساعت 23:34 | 121.2K بازدید | 79 دیدگاه

ناراحتی اطرافیان ستاره: نباید در رئال بمانی!

آندری لونین قصد دارد در رئال مادرید بماند اما نظرات اطرافیانش او را مردد کرده است.

ناراحتی اطرافیان ستاره: نباید در رئال بمانی!

به گزارش "ورزش سه"، در یک هفته باورنکردنی برای رئال مادرید، از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تا جشن در مادرید و سپس رسمی شدن قرارداد کیلیان امباپه، یک بازیکن در حال فکر درباره آینده‌اش است.

آندری لونین، مهره کلیدی تیم آنچلوتی، در روزهای قبل از فینال ومبلی دچار بیماری آنفولانزا شد و نتوانست برای دیدار حساس مقابل دورتموند آماده شود. با این حال از قبل مشخص شده بود که تیبو کورتوا در فینال دروازه‌بان رئال خواهد بود.

لونین این تصمیم را درک کرد اما اطرافیانش و نظرات آنها که معتقدند این تصمیم نادعادلانه و بی‌رحمانه بوده است، او را نسبت به آینده‌اش در رئال مردد کرده‌اند.

2030430

رئالی‌ها از عملکرد لونین در غیاب کورتوا قدردانی کرده‌اند اما کلمات برای دروازه‌بان اوکراینی کافی نیستند. دوستان و آشنایان لونین او را یک سنگربان بزرگ و مورد اعتماد می‌دانند و تبدیل شدن مجدد او به دروازه‌بان دوم برای‌شان دشوار است. دروازه‌بان اوکراینی با تمدید قرارداد تا ۲۰۲۹ موافقت کرده اما نظرات نمایندگان و اطرافیان او، ممکن است همه چیز را تغییر دهد.

همانطور که بارها اعلام شده او می‌خواهد در رئال بماند اما اطرافیانش که متشکل از دوستان و خانواده‌اش هستند، او را تشویق به عدم تمدید و ترک رئال می‌کنند. آنها معتقدند این دروازه‌بان توانایی‌های بیشتری از جانشینی کورتوا دارد و می‌تواند با رفتن به تیم دیگری تبدیل به دروازه‌بان اول شود.

دیدگاه‌ها