کد خبر : 2026529 | 16 خرداد 1403 ساعت 00:16 | 7.1K بازدید | 11 دیدگاه

پیام احساسی کمپانی به برنلی: همیشه در قلبم هستید

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، در پیامی از برنلی، باشگاه سابقش، خداحافظی کرد.

پیام احساسی کمپانی به برنلی: همیشه در قلبم هستید

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پس از انتقال غیرمنتظره ونسان کمپانی به بایرن مونیخ، این مربی از باشگاه برنلی و هوادارانش تشکر و خداحافظی کرد.

انتظار می‌رفت کمپانی پس از سقوط با برنلی از لیگ برتر به چمپیونشیپ، در این باشگاه بماند اما در حرکتی سورپرایزکننده، بایرن مونیخ به سراغ این مرد بلژیکی رفت و او را به خدمت گرفت. برنلی نیز با دریافت غرامت قابل قبولی از باشگاه آلمانی، مانع این انتقال نشد.

کمپانی امروز با انتشار پیامی، از باشگاه سابقش خداحافظی کرد. او گفت: «با یک پیام تشکر شروع می‌کنم. خیلی خوش‌شانس بودم که اطراف من توسط افراد سخت‌کوش احاطه شده بود، بازیکنانی که همه چیزشان را برای موفقیت تیم دادند.

2030443

من احساس افتخار می‌کنم که توسط شما تشویق شدم و مورد حمایت شما قرار گرفتم. من فقط بخشی از محیط عالی بودم. از همه شما تشکر می‌کنم. بهترین خاطره‌ام در برنلی پیروزی مقابل بلکبرن و قهرمانی در لیگ بود. واقعا عالی بود. من هر لحظه‌ام در این باشگاه را دوست داشتم.

به اینکه دو سال عضوی از شما بودم افتخار می‌کنم. خطاب به همه در باشگاه، از مالکان گرفته تا بازیکنان و کارکنان: شما فوق‌العاده بوده‌اید. و مهمتر از همه برای همه هواداران و کل جامعه برنلی: من نمی‌توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم که همیشه در آنجا هستید و در همه لحظات از تیم حمایت می‌کنید. شما همان سنگ محکمی هستید که این باشگاه بر روی آن ساخته شده است. برنلی همیشه بخش بزرگی از زندگی من خواهد بود. برای همیشه در قلب من هستید، ونسان.»

دیدگاه‌ها