کد خبر : 2026535 | 16 خرداد 1403 ساعت 08:55 | 17.8K بازدید | 5 دیدگاه

توییت مرموز برای کریم بنزما در عربستان

اکانت رسمی لیگ حرفه‌ای عربستان با انتشار یک توییت عجیب باعث ایجاد ابهاماتی در خصوص آینده کریم بنزما شد.

توییت مرموز برای کریم بنزما در عربستان

به گزارش ورزش سه، اکانت رسمی لیگ روشن در توییتر تصویری از کریم بنزما را به همراه دو اموجی به اشتراک گذاشت؛ توییتی که باعث شد هواداران فوتبال پیش‌بینی کنند که در روزهای آینده اخبار جدیدی درباره جابجایی او منتشر خواهد شد.

نظرات هواداران عربستانی در مورد این توییت متفاوت بود؛ برخی معتقدند احتمال دارد بنزما عربستان را ترک کند و برخی دیگر انتظار دارند که او به یکی از باشگاه‌های بزرگ دیگر لیگ عربستان برود.

نکته قابل توجه اینکه مهاجم فرانسوی در اولین فصل حضورش در عربستان با الاتحاد جده آنطور که از او انتظار می‌رفت عمل نکرد و نتوانست به هیچ عنوان فردی یا تیمی دست یابد.

2030457

برنده توپ طلای سال 2022 موفق نشد خود را در استادیوم‌های عربستان نشان بدهد. او در 29 مسابقه در تمامی رقابت‌ها در ترکیب الاتحاد به میدان رفت که طی آن 13 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد.

این در حالی است که رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی تمایلی به ترک عربستان توسط کریم بنزما حداقل در 3 سال اول قرارداد او ندارد و تنها در صورت رسیدن پیشنهاد بزرگ از اروپا به او اجازه خروج داده می شود.

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند این احتمال وجود دارد که صندوق سرمایه گذاری برای انتقال بازیکن فرانسوی به تیم دیگری در لیگ عربستان تلاش کند.

دیدگاه‌ها