کد خبر : 2026540 | 16 خرداد 1403 ساعت 01:15 | 4.6K بازدید | 4 دیدگاه

اسپالتی: ایتالیا برای موفقیت به زمان نیاز دارد

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید تیمش در حال کنار آمدن با رویکرد جدیدی است و تساوی بدون گل مقابل ترکیه را امری طبیعی دانست.

اسپالتی: ایتالیا برای موفقیت به زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری در دیدار دوستانه مقابل ترکیه به تساوی ۰-۰ رسید. این نتیجه در حالی رخ داد که شاگردان لوچانو اسپالتی نتوانستند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند. این مربی در کنفرانس خبری پس از بازی، در مورد این موضوع و چند نکته دیگر صحبت کرد.

نتیجه نهایی؟
ما به اندازه کافی تیزپا نبودیم اما به‌نظر من در برخی دقایق خوب بودیم و حتی توانستیم جلو برویم و حریف را تحت فشار بگذاریم. البته این فقط یک بازی دوستانه کلاسیک در ابتدای عادت کردن ما به رویکرد جدید بود. تیم ما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز دارد.

2030467

این بازی به انتخاب لیست نهایی برای یورو کمک کرد؟
هنوز بازی دیگری برای تصمیم‌گیری در مورد این موضوع وجود دارد و ما نمی‌خواهیم فقط با یک بازی قضاوت کنیم. الان هیچ فایده‌ای ندارد که بگوییم چه کسی خوب بود و چه کسی نه.

کند بودن بازیکنان به تمرینات پرفشار روزهای گذشته ارتباط دارد؟
مطمئن نیستم اما تعداد کمی از بازیکنان بودند که خسته به‌نظر می‌رسیدند. به اندازه کافی سریع نبودیم و نمی‌توانستیم توپ را به مناطق دیگر زمین انتقال دهیم. در دقایق پایانی سعی کردیم روند را تغییر دهیم اما زمان کمی داشتیم.

دیدار دوستانه بعدی برابر بوسنی؟
به شدت منتظر این بازی هستیم زیرا باید چیزهای دیگری را امتحان کنیم و چون بازی امشب کمی فشرده نبود، نتوانستیم برخی موارد را بررسی کنیم.

دیدگاه‌ها