کد خبر : 2026574 | 16 خرداد 1403 ساعت 10:50 | 17.3K بازدید | 37 دیدگاه

اعتراف یامال: هیچ‌وقت نمی‌توانم شبیه مسی باشم

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، می‌گوید بازی کردن شبیه به لیونل مسی خیلی دشوار است.

اعتراف یامال: هیچ‌وقت نمی‌توانم شبیه مسی باشم

به گزارش "ورزش سه"، یامال در طول فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود و با اعتمادی که ژاوی به او کرد توانست توانایی‌هایش را به خوبی در ترکیب این تیم نشان دهد و ثابت کند که آینده این باشگاه با حضور بازیکنانی مانند او بسیار روشن خواهد بود.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و همچنین فوتبال‌دوستان از سراسر دنیا به تمجید و تحسین از عملکرد او پرداختند و حتی عده زیادی این بازیکن جوان را با مسی مقایسه کردند اما خود او معتقد است که بازی کردن شبیه به سبک بازی این ستاره آرژانتینی بسیار دشوار است.

2021772

یامال در گفتگو با اسپورت در این باره اظهار داشت: «فکر می‌کنم که سبک بازی من در مقایسه با سبک بازی مسی کمی متفاوت است. شوت‌های شبیه به هم زیادی وجود دارد چون ما چپ پا هستیم و در سمت راست زمین بازی می‌کنیم اما بازی کردن شبیه به او خیلی دشوار است و من شبیه‌اش نیستم.»

او در پاسخ به این سوال که الگویش در دنیای فوتبال چه بازیکنی است گفت: «من دو الگوی فوتبالی بزرگ دارم: مسی و نیمار. نیمار را به خطار سبک بازی فوق العاده‌اش دوست دارم و از تماشای فوتبالش لذت می‌برم. مسی را هم به این خاطر دوست دارم که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.»

دیدگاه‌ها