کد خبر : 2026606 | 16 خرداد 1403 ساعت 13:20 | 9.7K بازدید | 18 دیدگاه

ادعای ستاره آلمان: همه ما را مدعی نمی‌دانند

جمال موسیالا، ستاره جوان تیم ملی آلمان، صحبت‌های جالبی را درباره حضور در یورو ۲۰۲۴ مطرح کرد.

ادعای ستاره آلمان: همه ما را مدعی نمی‌دانند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان خودش را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپایی ۲۰۲۴ که به میزبانی این کشور برگزار می‌شود آماده می‌کند و موسیالا هم یکی از بازیکنانی است که برای حضور در اردوی این تیم و این مسابقات دعوت شده است.

درخشش او در ترکیب بایرن مونیخ در دو فصل اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده و باعث شد که یولیان ناگلزمان هم نتواند از این شاگرد سابقش چشم‌پوشی کند و تصمیم بگیرد که او را هم در جمع بازیکنانی قرار دهد که قرار است آلمان را در این تورنمنت همراهی کنند.

این ستاره جوان در گفتگو با اسکای اسپورت آلمان درباره حضور در یوور اظهار داشت: «من برای شروع این مسابقات بسیار هیجان زده هستم. جو ورزشگاه و استقبالی که هواداران در طول این مدت از ما کرده‌اند بسیار عالی بوده است. احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم که این مسابقات زودتر شروع شود.

2019728

در حال حاضر فشاری روی خودم احساس نمی‌کنم اما می‌توانم تصور کنم که چنین فشاری وجود داشته باشد. با توجه به بازیکنی که دوست دارم در آینده باشم باید بتوانم این فشار را هم تحمل دکنم. این که در این مسابقات حضور داشته باشم و این که مردم تا این حد روی من حساب کنند احساس بسیار خوبی است.

اما باید بگویم که در حال حاضر رها و آرام هستم. زیاد شبکه‌های اجتماعی را نگاه نمی‌کنم. سعی می‌کنم ذهنم را پاک نگه دارم و بازی خودم را انجام دهم. همه ما را مدعی قهرمانی نمی‌دانند. باید مثبت نگر باشیم و به بهتر شدن ادامه دهیم. در این صورت است که می‌توانیم به فینال صعود کنیم.»

دیدگاه‌ها