کد خبر : 2026621 | 16 خرداد 1403 ساعت 13:58 | 17.7K بازدید | 29 دیدگاه

توصیه کان به نویر: مراقب زمان درست رفتن باش

اولیور کان به مانوئل نویر توصیه کرده است که فصل آینده در دیدارهای کمتری به میدان برود.

توصیه کان به نویر: مراقب زمان درست رفتن باش

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از مصدومیت سختی که در تعطیلات بعد از حذف تیم ملی آلمان از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به آن دچار شد بار دیگر توانست به میادین فوتبال برگردد اما در طول این مدت با فراز و نشیب بسیاری روبرو بود و بارها مجبور به دوری از میدان برای طی کردن روند درمانش شد.

با این حال، عملکرد قابل قبول او در چارچوب دروازه بایرن مونیخ باعث شد که یولیان ناگلزمان تصمیم بگیرد که این بازیکن را به اردوی تیم ملی آلمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت کند اما همچنان نگرانی‌های از بابت شرایط او وجود دارد.

2030131

کان در گفتگو با نشریه بیلد درباره شرایط نویر اظهار داشت: «من در گذشته مجبور شدم که از بازی کردن در چند بازی در بایرن یا تیم ملی آلمان انصراف دهم و فرصت را به میشل رنسینگ دادم تا بتوانم دورباره شرایط خوبم را به دست آوردم و کاملا روی مسابقات مهمی که در پیش داشتم تمرکز کنم.

تنها نویر است که می‌تواند تصمیم بگیرد که تا چه زمانی می‌تواند بازی کند. در سن او دیگر ممکن نیست که هر فصل بتواند در ۵۰ یا ۶۰ بازی در بالاترین سطح به میدان برود. گاهی باید لحظه درست برای رفتن را انتخاب کنید. انتخاب زمان درست به اندازه ارائه یک بازی در کلاس جهانی در طول سالیان طولانی مهم است.»

دیدگاه‌ها