کد خبر : 2026718 | 16 خرداد 1403 ساعت 22:22 | 27.3K بازدید | 38 دیدگاه

اشتیاق زیاد امباپه برای رئال: در هر پستی بازی می‌کنم!

برای کیلیان امباپه مهم نیست که در رئال مادرید در چه پستی بازی می‌کند.

اشتیاق زیاد امباپه برای رئال: در هر پستی بازی می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، درک نیاز و جذب کیلیان امباپه، آن هم در صورتی که بازیکنانی مانند وینیسیوس جونیور (بهترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان) و جود بلینگام (بهترین بازیکن جوان همان رقابت‌ها) را در اختیار دارید، می‌تواند دشوار باشد. شاید تا چند ماه دیگر هر سه بر سکوی توپ طلا برسند و هر سه با پیراهن رئال مادرید.

برای رئال مهم نیست و فرقی نمی‌کند، باشگاه مادریدی می‌خواهد به گام‌هایش در ساختن یک تیم بی‌نقص ادامه دهد و برای این کار به دنبال استعدادهای نوظهور و تثبیت‌شده مانند مورد فوتبالیست فرانسوی است.

2030702

فلورنتینو پرز معتقد است با جذب امباپه، رئال مادرید به کمال ورزشی نزدیک شده است. نه فقط در زمین، بلکه از حیث اقتصادی و جنبه‌های دیگر.

علاوه‌بر این، امباپه هم علی‌رغم گزارش‌های اخیر، به پستی که در رئال مادرید بازی خواهد کرد اهمیت نمی‌دهد و فقط آرزویش این است که برای این باشگاه بازی کند و به هدف بزرگش که چیزی جز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیست، دست یابد.

در کنار اهمیت‌های ورزشی، مدیران رئال درباره فواید اقتصادی جذب امباپه که کمتر از دلایل فنی آن نیست، صحبت می‌کنند. آنها امباپه را تضمین محکمی برای ورود پول به خزانه باشگاه می‌دانند و نظرشان درباره به خدمت گرفتن امباپه این است که «انتقال سودآورتری از این وجود ندارد.»

دیدگاه‌ها