کد خبر : 2026732 | 16 خرداد 1403 ساعت 23:11 | 49.8K بازدید | 37 دیدگاه

لونین: خبر بازی کورتوا در فینال سی‌ال ناراحتم کرد

آندری لونین، ستاره رئال مادرید، می‌گوید وقتی متوجه شده تیبو کورتوا در فینال چمپیونزلیگ بازی خواهد کرد، ناراحت شده است.

لونین: خبر بازی کورتوا در فینال سی‌ال ناراحتم کرد

به گزارش "ورزش سه"، آندری لونین یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بود. او پس از مصدومیت طولانی‌مدت تیبو کورتوا و عملکرد ضعیف کپا آریزابالاگا در درون دروازه مادریدی‌ها قرار گرفت و توانست نمایش‌های بسیار خوبی ارائه دهد.

او با عملکرد عالی، با رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و توانست قهرمانی لالیگا را هم به‌دست بیاورد. با این حال پس از رها شدن کورتوا از بند مصدومیت، او در بازی فینال مقابل بروسیا دورتموند در درون دروازه ایستاد اما هیچکدام از اعضای باشگاه و هواداران رئال، نقش مهم لونین در این فصل را فراموش نکرده‌اند. او در مصاحبه جدیدی در مورد برخی نکات مهم این فصل صحبت کرده است.

2030720

قهرمانی در لیگ قهرمانان چه حسی دارد؟
وقتی سوت پایان بازی زده شد همه خوشحال بودند. البته من هم می‌خواستم بازی کنم، اما همچنان برایم مهم بود که آنجا و در کنار دیگر بازیکنان باشم و بتوانم بردن این جام را جشن بگیرم. در نهایت همه چیز عالی بود.

از دست دادن تمرینات قبل از فینال چمپیونزلیگ؟
پزشکان باشگاه یک آزمایش از من گرفتند و مشخص شد که من ویروس آنفلوانزای b گرفته‌ام، نمی‌دانم چیست، اما آنها به من گفتند که کمی واگیردار است و من نمی‌توانم با تیم تمرین کنم.

وقتی معلوم شد کورتوا بازی خواهد کرد چه حسی داشتی؟ 
نمی‌دانم، البته که حس خوبی نداشتم و ناراحت بودم. اما من توانستم زیاد به آن فکر نکنم، هر چه بیشتر به آن فکر کنید، بیشتر می‌تواند شما را اذیت می‌کند. خانواده‌ام به من کمک زیادی کرد.

بازیکنان چطور این قهرمانی را جشن گرفتند؟
من احساس کردم که چهار نفری که ششمین قهرمانی‌‌شان بود خسته شده بودند (خنده). برای کسانی که اولین، دومین و یا سومین قهرمانی را به‌دست آوردند افتخار بزرگی بود.

دیدگاه‌ها