کد خبر : 2026755 | 17 خرداد 1403 ساعت 05:37 | 24.1K بازدید | 22 دیدگاه

قطعی شد: دستکش طلا برای گلر فجرسپاسی

علی غلام‌زاده، ستاره فجرسپاسی، با بیشترین تعداد کلین‌شیت در این فصل دستکش طلای لیگ آزادگان را از آن خود کرد.

قطعی شد: دستکش طلا برای گلر فجرسپاسی

به گزارش ورزش سه، علی غلام‌زاده، دروازبان اهوازی، در این فصل یکی از بازیکنان موثر فجرسپاسی شیراز بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در رتبه دوم رقابت‌های لیگ یک و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده. او در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل توانست دستکش طلای خود را قطعی کند و به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

بازیکن سابق فولاد خوزستان تا به حال در 33 دیداری که در این فصل در لیگ یک در ترکیب کاکو ها انجام داده موفق شده است در 20 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 17 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید و بهترین خط دفاع لیگ را هم تصاحب کرده‌اند.

2030771

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی امین رضایی دروازبان مس کرمان بود که در فاصله یک بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 17 کلین‌شیت در کارنامه داشت، اما در بازی شب گذشته مس برابر مسجدسلیمان گل خورد تا فرصت رقابت با غلام زاده را از دست بدهد.

با گلی که مس کرمان در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به غلام زاده قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در صعود به لیگ برتر هم کمک کند.

غلام زاده دروازبان ۲۴ ساله اهوازی که چندین فصل در فولادخوزستان حضور داشت و همواره دروازبان دوم‌این تیم بود در شروع این فصل برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم فجرسپاسی شد که توانست با یک عملکرد فوق العاده بهترین دروازبان فصل لیگ یک هم لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها