کد خبر : 2026786 | 17 خرداد 1403 ساعت 08:58 | 24.5K بازدید | 24 دیدگاه

شرط کاپیتان برای یونایتد: دریافت دستمزد هنگفت

برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، به دنبال امضای قراردادی با این باشگاه است که دستمزدش را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

شرط کاپیتان برای یونایتد: دریافت دستمزد هنگفت

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از زمان پیوستن به مجلس یونایتد توانست به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود و در فصل گذشته که شاگردان اریک تن‌هاخ روزهای پرفراز و نشیبی را سپری کردند باز هم یکی از معدود بازیکنان خوب این تیم بود و توانست ۱۴ گل برای یونایتد به ثمر برساند.

قرارداد فعلی این ستاره پرتغالی با باشگاه منچستریونایتد در تابستان ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما شایعات بسیاری درباره احتمال انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ در چند هفته گذشته از سوی رسانه‌های انگلیسی و آلمانی منتشر شده که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

2021930

او در سال ۲۰۲۲ قراردادی را امضا کرد که دستمزدش در آن حدود ۳۰۰ هزار یورو در هفته تعیین شد اما حالا گاردین خبر داده که این بازیکن از این وضعیت راضی نیست و احساس می‌کند که ارزش او را در یونایتد نمی‌دانند و به دنبال این است که در کنار بازیکنانی چون مارکوس رشفورد، کاسمیرو و جیدون سانچو قرار بگیرد.

این سه بازیکن بین ۳۸۰ تا ۴۳۰ یورو در هفته دریافت می‌کنند و فرناندز هم خواهان این است که چنین دستمزدی دریافت کند و در غیر این صورت به جدایی از یونایتد فکر خواهد کرد. این در حالی است که مدیران این باشگاه علاقه بسیاری به او دارند و تمایلی به فروش او نخواهند داشت و این احتمال وجود دارد که قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند.

دیدگاه‌ها