کد خبر : 2026820 | 17 خرداد 1403 ساعت 12:43 | 33.6K بازدید | 12 دیدگاه

مسیر نابغه جویباری تا رسیدن به طلای مجارستان

24 ساعت تا پایان انتظار طرفداران حسن یزدانی

حسن یزدانی فردا بعد از حدود 8 ماه دوری از تشک بار دیگر در مجارستان به مصاف رقبای خود می‌رود.

24 ساعت تا پایان انتظار طرفداران حسن یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام امره پولیاک و وارگا یانوس از امروز در شهر بوداپست مجارستان استارت خورده، اما بدون شک مهمترین اتفاق برای کشتی ایران در این رویداد فردا رقم خواهد خورد، جایی که حسن یزدانی باید برای اثبات خود جهت اعزام به سومین المپیک متوالی به مصاف رقبای خود برود. 

در وزن 86 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف اتهان راموس از پورتوریکو خواهد رفت. این کشتی گیر یک نقره و یک برنز از رقابت‌های پان آمریکن را در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ در کارنامه دارد. جالب اینکه راموس پورتوریکویی در مسابقات جهانی 2021 هم با حسن یزدانی کشتی گرفته و 10 بر صفر شکست خورده است. 

2030859

حسن یزدانی در صورت پیروزی مقابل این حریف با هایتو ایشیگورو از ژاپن کشتی خواهد گرفت. عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و مایلز ناظم امینه از سن مارینو کشتی گیران عنوان داری هستند که در گروه یزدانی حضور دارند و احتمالا یکی از آن‌ها در نیمه نهایی با نابغه جویباری کشتی ایران برخورد خواهند کرد. 

به نظر می‌رسد یزدانی با قرعه نسبتا سختی در این تورنمنت مواجه شده و برای رسیدن به مدال طلا باید چهار کشتی سخت را پشت سر بگذارد. این اتفاق می‌تواند یک محک کاملا جدی را برای حسن یزدانی بعد از جراحی آبان سال گذشته رقم بزند.

دیدگاه‌ها