کد خبر : 2026855 | 17 خرداد 1403 ساعت 14:49 | 17.3K بازدید | 6 دیدگاه

جلسه مثبت هربرت در کمپ مانشافت

سخنرانی مربی قهرمان جهان برای مانشافت (عکس)

دیروز گوردون هربرت، مربی تیم ملی بسکتبال آلمان، در هرتزوگناوراخ حاضر شد تا با ملی پوشان فوتبال دیدار کرده و برایشان حرف بزند.

سخنرانی مربی قهرمان جهان برای مانشافت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گوردون هربرت، مربی کانادایی، در سال 2021 مربی بسکتبال آلمان شد و این تیم را در 2022 به رتبه سوم یورو رساند. او در سال 2023 ولی آلمان را قهرمان جهان کرد.

این دیدار به اصرار مربی تیم ملی فوتبال، یولیان ناگلزمان، انجام شد. او از طرفداران پر و پا قرص گوردون و روش‌های مربیگری او به حساب می‌آید. 

2030889

ناگلزمان بعد از تماشای مستند قهرمانی جام جهانی بسکتبال 2023 به شدت تحت تأثیر قرار گرفت: «همه نقش خود را ماه‌ها قبل از مسابقات می‌دانستند.»

این مربی کانادایی روز گذشته در کمپ آدیداس با بازیکنان آلمان صحبت کرد و از موفقیت بزرگ در جام جهانی به آنها گفت. او حدود پانزده دقیقه به تنهایی با تونی کروس (34) صحبت کرد. قهرمانی او در لیگ قهرمانان اروپا را تبریک گفت و با چشمک گفت: «به او گفتم که دورتموند برای 60 دقیقه در فینال تیم بهتری بود.»

2030888

کروس قبلاً نسخه‌ای از زندگی‌نامه هربرت «پسران، زندگیم را به من بازگرداندند» (که در 18 ژوئن منتشر می‌شود) دریافت کرده و خوانده بود.

هربرت که بعد از المپیک از مربیگری ملی کناره‌گیری می‌کند، درباره برداشتش از بازیکنان گفت: «من واقعاً دلم برای ورزشکاران آلمانی تنگ خواهد شد. آنها متواضع و محترم هستند. بسکتبالیست‌ها ورزشکاران بزرگ و حتی انسان‌هایی بهتر هستند. این را با فوتبالیست‌ها هم حس کردم.»

2030886

سپس گوردون حدود نیم ساعت با ناگلزمان و کادر مربیگری‌اش صحبت کرد: «ناگلزمان مربی بزرگی است. کسی که می‌توانم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. من با او و کارکنانش خیلی خوب کنار آمدم. جلسه بسیار مثبتی بود. من نمی‌دانم تیم در یورو 2024 چگونه خواهد بود. اما من مطمئن هستم که آنها نماینده خوبی برای آلمان خواهند بود.»

دیدگاه‌ها