کد خبر : 2027020 | 18 خرداد 1403 ساعت 11:37 | 24K بازدید | 5 دیدگاه

دلیل برکناری تودور: می‌خواست 8 بازیکن را بفروشد!

کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو، می‌گوید ایگور تودور به این دلیل برکنار شد که قصد داشت 8 بازیکن این تیم را بفروشد.

دلیل برکناری تودور: می‌خواست 8 بازیکن را بفروشد!

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو پس از استعفای ناگهانی مائوریتزیو ساری در ماه مارس، برای شروع دورانی جدید ایگور تودور را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد.

برخلاف تصور باشگاه، این مربی کروات اختلاف نظرهای قابل توجهی با کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه، در مورد نحوه ساخت تیم داشت و آن‌ها در نهایت تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

لوتیتو درمورد پایان همکاری با تودور به خبرگزاری آنسا گفت: "تودور می‌خواست 8 بازیکن را در لیست فروش بگذارد و این اندازه تغییر برای تیمی که ما فکر می‌کنیم در سطح مناسبی است، بسیار زیاد است. با این حال، او با شرایط بسیار خوبی باشگاه ترک کرد، من می‌خواهم این را روشن کنم. به زودی سرمربی جدید را خواهید شناخت، ما گزینه‌های متفاوتی داریم، اما من هنوز هیچ قراردادی امضا نکرده‌ام."

2031142

منابع متعدد ایتالیایی خبر داده‌اند که لاتزیو با بارونی، سرمربی سابق ورونا، که قرار است قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کند، به توافق نهایی رسیده است.

رئیس لاتزیو درباره احتمال بازگشت ساری یا انتخاب روبرتو دی‌زربی، میروسلاو کلوزه یا مکس آلگری گفت: "هیچکدام این‌ها صحت ندارد."

او همچنین انتخاب بارونی را رد یا تایید نکرد: "در نهایت آنچه مهم است این خواهد بود که ما رقابتی باشیم. اگر مقابل تیم‌های سطح پایینی مثل سالرنیتانا امتیاز از دست نمی‌دادیم، امسال هم یک تیم رقابتی بودیم. تیم ما شایستگی زیادی دارد."

دیدگاه‌ها