کد خبر : 2027091 | 18 خرداد 1403 ساعت 16:36 | 17.6K بازدید | 27 دیدگاه

ناگلزمان تأیید کرد:

هاورتز فیکس است چون نیمکت‌نشین خوبی نیست!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، تأیید کرد که کای هاورتز مهاجم اصلی این تیم در یورو ۲۰۲۴ خواهد بود.

هاورتز فیکس است چون نیمکت‌نشین خوبی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در آخرین دیدار دوستانه پیش از مسابقات یورو ۲۰۲۴، امشب از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف یونان خواهد رفت. پیش از این دیدار، ناگلزمان خبر داد که مهاجم اصلی تیمش را انتخاب کرده است.

در بازی‌های اخیر هاورتز دقایق بیشتری از نیکلاس فولکروگ و دنیس اونداف بازی کرده است اما عملکرد او چندان قانع‌کننده نبوده و گمانه‌زنی‌هایی مربوط به احتمال نیمکت‌نشین بودنش در یورو مطرح شده بود.

2031224

با این حال وقتی از ناگلزمان در مورد مهاجم اصلی تیم پرسیده شد، گفت: «از بازگشت فولکروگ خوشحالیم. خوب است که یک مهاجم دیگر در ترکیب داریم. نقش‌ها مشخص است. کای ابتدا فیکس خواهد بود و اگر به عملکرد خوبش ادامه دهد در ترکیب اصلی می‌ماند. فولکروگ هم فرصت‌های زیادی را در ترکیب به‌دست خواهد آورد و مطمئنم که برای‌مان چند گل می‌زند.»

اسکای آلمان خبر داده که دلیل تصمیم ناگلزمان و نیمکت‌نشینی فولکروگ این است که او پس از تعویض و رفتن به زمین، تأثیر بیشتری بر بازی خواهد گذاشت و به عبارت دیگر از هاورتز نیمکت‌نشین بهتری است.
ساعاتی پیش لیست نهایی تیم ملی آلمان برای یورو منتشر شد. در این فهرست الکساندر نوبل حضور ندارد و بدین ترتیب ۲۶ بازیکن مدنظر ناگلزمان مشخص شدند.

دیدگاه‌ها