کد خبر : 2027102 | 18 خرداد 1403 ساعت 17:28 | 26.7K بازدید | 45 دیدگاه

اعتراض ستاره آلمان: ما را با هم مقایسه نکنید

فلورین ویرتز به حواشی مربوط به مقایسه‌اش با جمال موسیالا واکنش نشان داد.

اعتراض ستاره آلمان: ما را با هم مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، یورو ۲۰۲۴ به‌زودی آغاز می‌شود و آلمان، یکی از تیم‌های مدعی این مسابقات که میزبانی آن را هم برعهده دارد، شانس بسیار زیادی برای رسیدن به قهرمانی دارد.

آنها برای رسیدن به این هدف، بازیکنان بااستعدادی دارند که می‌توانند در بازی‌های بزرگ قهرمان تیم لقب بگیرند. در خط حمله فلورین ویرتز و جمال موسیالا از بااستعدادترین گزینه‌های یولیان ناگلزمان هستند.

این دو بازیکن در روزهای گذشته بارها توسط رسانه‌ها و هواداران مورد مقایسه قرار گرفته‌اند و با توجه به اینکه در تیم‌های باشگاهی‌شان هم رقیب یکدیگر هستند، حواشی زیادی به وجود آمده است.

2031238

با این حال اما ویرتز در مصاحبه با اسکای اسپورت آلمان، مدعی شد که بین این دو ستاره خبری از رقابت و مقایسه نیست. او گفت: «ما داخل و خارج از زمین خیلی خوب با هم کنار می‌آییم. واقعاً نمی‌خواهیم با هم مقایسه شویم، بلکه هر دو می‌خواهیم با تیم ملی موفق شویم. این چیزی است که اهمیت دارد. شخصاً برای من تا زمانی که تیم موفق شود مهم نیست که در نهایت چه کسی بیشتر گل می‌زند. اگر فقط تلاش کنیم از همدیگر جلو بیفتیم تیم ضرر خواهد کرد و این اصلا خوب نیست.هر دو ۲۱ ساله‌ایم، هر دو می‌خواهیم قهرمان شویم و برای این کار به کمک یکدیگر نیاز داریم. ما نمی‌خواهیم مقایسه شویم.»

دیدگاه‌ها