کد خبر : 2027169 | 19 خرداد 1403 ساعت 04:53 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

با شروع تمرینات برای نیمه نهایی؛

فضا برای دو بازیکن سپاهان بازتر شد (عکس)

با غیبت پیام نیازمند دو بازیکن با نقش پررنگ‌تری در تمرینات حاضر می‌شوند.

فضا برای دو بازیکن سپاهان بازتر شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، پیام نیازمند، نیما میرزازاد و محمدصادق صادقی سه دروازه‌بان سپاهان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بودند که البته فرصت به صادقی نرسید ولی میرزازاد در بازی‌های مهمی برای طلایی پوشان به میدان رفت.

در فصل بیست و سوم پیام نیازمند در مصاف برگشت برابر گل‌گهر دچار مصدومیتی شد که فرصت مناسبی برای نیما میرزازاد بود تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد و او در چند مسابقه‌ از جمله مصاف با تراکتور و نساجی مازندران موفق به بسته نگه  داشتن دروازه‌اش شد.

میرزازاد با توجه به حضور در آخرین بازی سپاهان در جام حذفی مقابل ملوان که با پیروزی طلایی‌پوشان یک بر صفر طلایی پوشان همراه شد، امیدواری زیادی دارد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما او یک رقیب سرسخت دارد که در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارد و با بازگشت به اصفهان و اضافه شدن به تمرینات شرایط با توجه به حساسیت مسابقه تغییر پیدا خواهد کرد. 

این روزها اما میرزازاد و صادقی با انگیزه بالا و نقش پررنگ‌تری در تمرینات حاضر هستند و حالا باید دید مورایس در بازی مقابل گل گهر به نیازمند بازی می‌دهد یا مطابق بازی‌های حذفی امسال میرزازاد در ترکیب قرار می‌گیرد.

2031346

دیدگاه‌ها