کد خبر : 2027372 | 20 خرداد 1403 ساعت 05:10 | 6.3K بازدید | 4 دیدگاه

جام‌حذفی فرصتی برای ادامه درخشش ستاره سپاهان

کاوه رضایی در هفته‌های پایانی لیگ عملکرد بهتری نسبت به ابتدای فصل داشت.

جام‌حذفی فرصتی برای ادامه درخشش ستاره سپاهان

به گزارش ورزش سه، کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و نیم فصل تلخی که داشت را پشت سر گذاشت تا با انگیزه بیشتری در مسابقات جام حذفی حاضر شود و یکی از مهره‌های مورد اعتماد مورایس در مسیر قهرمانی باشد.

کاوه رضایی در شش هفته پایانی لیگ برتر 2 گل مقابل مس رفسنجان و آلومینیوم به ثمر رساند و سپاهان با گل‌های او 4 امتیاز کسب کرد، او در بازی با ملوان و استقلال خوزستان هم 2 پاس گل ارسال کرد و در این مسابقات روی گل‌های سپاهان تاثیر گذار بود.

رضایی در نیم فصل دوم 3 گل و 3 پاس گل ارسال کرد این در حالی است که در نیم فصل نخست 2 گل و 1 پاس گل به نام خودش ثبت کرده بود، رضایی در نیم فصل نخست فرصت حضور به عنوان بازیکن ثابت را فقط در دیدار مقابل آلومینیوم و مس رفسنجان به دست آورده بود و در دیگر مسابقات به عنوان جانشین به میدان آمد اما در نیم فصل دوم در شش مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفت و در پنج هفته پایانی در چهار مسابقه به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت.

1966940

با توجه به عملکرد خوبی که کاوه در بازی‌های پایانی لیگ داشت دور از انتظار نخواهد بود که در بازی‌های حذفی در ترکیب اصلی قرار بگیرد و فرصت حضور مجدد در ترکیب طلایی‌پوشان را پیدا کند و فصل را به شکل متفاوت و شاید با قهرمانی و تاثیرگذاری در این قهرمانی به پایان برساند.

رضایی در این فصل 9 حضور ثابت و 16 بار به عنوان جانشین برای سپاهان در مسابقات لیگ، حذفی و آسیا به میدان رفت و 5 گل و 4 پاس گل ثبت کرد.

دیدگاه‌ها