کد خبر : 2027396 | 20 خرداد 1403 ساعت 08:13 | 12K بازدید | 9 دیدگاه

دردسر جدید مارتینو: بدون مسی چند بازیکن دیگر!

با وجود نزدیک شدن به تورنمنت‌های مهمی مثل یورو ۲۰۲۴ و کوپا آمریکا ۲۰۲۴، لیگ ام‌ال‌اس همچنان بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد.

دردسر جدید مارتینو: بدون مسی چند بازیکن دیگر!

به گزارش "ورزش سه"، در اوج تب و تاب لیگ ام‌ال‌اس، تیم تاتا مارتینو، اینترمیامی، باید بدون بازیکنان اصلی خود ادامه دهد. لیونل مسی هم اکنون با تیم ملی آرژانتین تمرین می‌کند و ماتیاس روخاس، هافبکی که از زمان پیوستن از کورینتیانس در آوریل عملکرد خوبی داشته است، به احتمال زیاد در ترکیب پاراگوئه برای کوپا آمریکا قرار خواهد گرفت. همچنین انتظار می‌رود لئو کامپانا، مهاجم این تیم، توسط اکوادور فراخوانده شود.

بنجامین کِرِماسچی در لیست تیم المپیک آمریکا برای اردوی ماه ژوئن قرار گرفته است، در حالی که رابرت تیلور، وینگر فنلاندی، و سرگئی کریفتسوف، مدافع میانی اوکراینی، به ترتیب برای انجام بازی‌های دوستانه با تیم‌های ملی‌شان اعزام شده‌اند. کریفتسوف توسط آندری رِبروف برای همراهی تیم ملی اوکراین در یورو ۲۰۲۴ انتخاب نشده است که این موضوع کمی خیال تاتا مارتینو را راحت می‌کند.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه لوئیس سوارز باتجربه توسط مارچلو بیلسا به اردوی تیم ملی اروگوئه دعوت نشده است، تاتا مارتینو در این مرحله حساس از فصل که با کمبود بازیکن کلیدی روبرو است، نفس راحتی خواهد کشید.

حالا نوبت به بازی خارج از خانه‌ی اینترمیامی مقابل فیلادلفیا یونیون رسیده است. کادر فنی این تیم باید در مورد حفظ سیستم بازی سنتی ۴-۳-۳ یا تغییر آن با توجه به غیبت بازیکنان کلیدی تصمیم‌گیری کند، چرا که به نظر می‌رسد قدرت خط حمله‌ی این تیم با این جدایی‌ها به شدت تضعیف خواهد شد.

دیدگاه‌ها