کد خبر : 2027456 | 20 خرداد 1403 ساعت 11:49 | 62.4K بازدید | 90 دیدگاه

آغاز مذاکرات: ستاره ژابی آلونسو در راه رئال

باشگاه رئال مادرید قصد دارد به صورت جدی برای به خدمت گرفتن فلورین ویرتز اقدام کند.

آغاز مذاکرات: ستاره ژابی آلونسو در راه رئال

به گزارش "ورزش سه"، درخشش ویرتز در ترکیب بایرلورکوزن که امسال عملکردی خیره کننده را به نمایش گذاشت و نتایج بسیار خوبی را به دست آورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و گفته شده بود که چند باشگاه با دقت شرایط او را زیر نظر دارند. 

نام دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید هم در این فهرست به چشم می‌خورد اما حالا به نظر می‌رسد که مدیران رئال قصد دارند به صورت جدی برای توافق با این بازیکن و به خدمت گرفتن او اقدام کنند، هرچند گفته می‌شود که برنامه اصلی آنها انتقال او به سانتیاگو برنابئو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۵ است. 

2011273

روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که به خدمت گرفتن این ستاره آلمانی ممکن است نزدیک به ۱۵۰ میلیون یورو هزینه برای رئال به دنبال داشته باشد اما مدیران این باشگاه مشکلی با پرداخت این مبلغ نخواهند داشت، هرچند باید اول با این بازیکن به توافق برسند. 

این در حالی است که این روزنامه همچنین مدعی شده است که ویرتز علاقه بسیار زیادی به پوشیدن پیراهن رئال دارد و به نظر می‌رسد که توافق بین این دو طرف عملا انجام شده است. مدیران این باشگاه از مسیری که روند جذاب او در آن قرار دارد کاملا راضی هستند و تا حد زیادی از این که او قرار است در تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود اطمینان دارند.

دیدگاه‌ها