کد خبر : 2027470 | 20 خرداد 1403 ساعت 13:17 | 38.6K بازدید | 62 دیدگاه

حمایت مدیران ارشد کارخانه از مدیرعامل و هیئت مدیره

فولاد وارد پروسه انتخاب سرمربی شد

با اعلام حمایت مدیران ارشد کارخانه از اعضای کنونی هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد، این باشگاه وارد پروسه انتخاب سرمربی شد.

فولاد وارد پروسه انتخاب سرمربی شد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان فصلی دشوار و عجیب را سپری کرد؛ این باشگاه به واسطه اتفاقات ابتدای لیگ بیست و سوم نتوانست روزهای خوبی را در فصلی که گذشت سپری کند و در نهایت با تغییرات مدیریتی و فنی که در نیمه راه داشت و با مشقت‌های فراوان در لیگ برتر باقی ماند و البته مسابقات را با رتبه یازدهم به پایان رساند.

با عبور از روزهای بحرانی و دشوار حالا مسئولان ارشد کارخانه فولاد خوزستان و اعضای هیئت مدیره این باشگاه در صدد هستند تا برای فصل جدید تیمی خوب را روانه مسابقات لیگ برتر کنند و در این راستا فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند.

از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد که روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد کارخانه و اعضای هیئت مدیره این باشگاه برگزار شده است. در این جلسه مدیران کارخانه فولاد ضمن اعلام حمایت کامل از برنامه‌های بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد و سایر اعضای هیئت مدیره، از آنها خواسته‌‌اند تا حداکثر تلاش خود را برای بستن تیمی قدرتمند و در شان مردم خوزستان به کار بگیرند.

از این رو مدیران باشگاه فولاد زودتر از بسیاری از تیم‌های لیگ برتر فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند و در اولین گام باید برای انتخاب سرمربی تیم اقدام کنند. قرار است طی روزهای آینده اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد تشکیل جلسه بدهند و درباره گزینه‌های مختلف سرمربیگری بحث و تبادل نظر کنند.

دیدگاه‌ها