کد خبر : 2027528 | 20 خرداد 1403 ساعت 20:01 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

ربیعی: مردم نوشهر لیاقت صعود به لیگ یک را داشتند

رضا ربیعی در مورد صعود تیم شهرداری نوشهر به لیگ یک صحبت کرد.

ربیعی: مردم نوشهر لیاقت صعود به لیگ یک را داشتند

به گزارش "ورزش سه"، رضا ربیعی دستیار اول اکبر میثاقیان و مربی شهرداری نوشهر بود که این فصل تاثیر زیادی در صعود شهرداری به لیگ یک داشت. او در مورد روند صعودشان به لیگ یک عنوان کرد: من برج ۶ سال پیش بود که با درخواست آقای میثاقیان به نوشهر رفتم. کارمان طوری بود که تیم را از صفر تا صد بازسازی کنیم و یک تیم جدید را راهی بازی‌ها کنیم. ما تا هفته‌های آخر ام علنی نکردیم که دنبال صعود هستیم و کارمان را انجام می‌دادیم. گواه تمام حرف‌هایم هم ۵۴ امتیاز در دور اول بازی‌هاست. ما به عنوان تیم دوم به پلی آف صعود کردیم و در بازی رفت بازی را واگذار کردیم ولی در دور برگشت تیم خوب ماهشهر را بردیم و صعود کردیم. از نظر بحث فنی تیم قابل احترامی بودیم.

او در مورد آینده‌اش در شهرداری نوشهر گفت: فصل‌مان دو روز است تمام شده و فعلا صحبتی را نکردیم ولی هر موقع از طرف شهرداری نوشهر برنامه‌ای پیش بیاید می‌خواهیم در خدمت مردم خوب نوشهر باشیم. هواداران واقعا پرشوری داریم و کمترین لیاقت‌شان صعود به لیگ یک بود. اگر این شور و حرارت را در لیگ یک هم داشته باشند می‌توانند به صعود امیدوار باشند.

2031824

او در مورد برنامه‌شان در لیگ یک گفت: باید ببینیم برنامه آقای میثاقیان چطور است، ولی تیم‌هایی که تازه به لیگ یک صعود می‌کنند، در سال اول برنامه ماندن را دارند. برای شهر نوشهر شرایط فرق می‌کند اما مسئولین باید از نظر زیر ساختی خیلی قوی‌تر عمل کنند. چمن ورزشگاه نوشهر مصنوعی است و احتیاج به ترمیم دارد.

رضا ربیعی در مورد اکبر میثاقیان گفت: بزرگترین چیزی که از آقای میثاقیان نصیبم شد این بود که دستم را در کار صفر تا صد باز گذاشته بود باعث شد با شور و علاقه بیشتری کار کنیم.

او در پایان گفت: تشکر می‌کنم از مردم و تماشاگران پرشور نوشهری، صعود به لیگ یک مبارک‌شان بود. از آقای خزایی شهردار فوتبالی نوشهر تشکر می‌کنم از موقعی که آمدند تیم از این رو به آن رو شده است و همچنین از مدیرعامل شهرداری نوشهر تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها