کد خبر : 2027531 | 21 خرداد 1403 ساعت 04:12 | 26.4K بازدید | 7 دیدگاه

خیز باشگاه‌های برزیلی برای جذب ستاره الهلال

چند باشگاه برزیلی خواستار جذب مایکل دلگادو، وینگر ریز نقش و سرعتی الهلال شده‌اند.

خیز باشگاه‌های برزیلی برای جذب ستاره الهلال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فلامینگو برزیل علاقه‌مند به جذب مایکل دلگادو، بازیکن تیم فوتبال الهلال، در نقل و انتقالات تابستانی جاری است. به نقل از سایت Bolavip، فلامینگو پیشنهاد ۳ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن ارائه داده است، اما مدیریت الهلال درخواست ۸ میلیون یورو برای فروش مایکل دارد.

باشگاه فلامینگو به رهبری رودولفو لاندیم، به موفقیت خود در جذب این وینگر سرعتی امیدوار است، چرا که مایکل دلگادو تمایل به بازگشت به ریو دو ژانیرو دارد. با این حال، آن‌ها از سختی‌های مذاکره با الهلال نیز آگاه هستند و می‌دانند که این کار ساده‌ای نخواهد بود.

2031829

چندین باشگاه دیگر نیز وضعیت مایکل دلگادو را تحت نظر دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به باشگاه‌های برزیلی گرمیو و کورینتیانس اشاره کرد. این بازیکن از ژانویه ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۲ برای فلامینگو بازی کرده و در فصل نهایی خود با این تیم موفق به زدن ۱۹ گل و ساختن ۱۰ گل دیگر شده است.

مایکل دلگادو در ژانویه ۲۰۲۲ به الهلال پیوست و از آن زمان در ۱۱۰ بازی در مسابقات مختلف به میدان رفته و ۲۳ گل به ثمر رسانده و ۲۱ پاس گل داده است. عملکرد او در الهلال همچنان مورد توجه باشگاه‌های برزیلی قرار دارد و آینده او در نقل و انتقالات تابستانی مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها