کد خبر : 2047592 | 21 خرداد 1403 ساعت 01:01 | 14.6K بازدید | 15 دیدگاه

آلکاراس با هدیه مسی فاتح رولن گاروس شد (عکس)

لئو مسی، ستاره اینترمیامی، پیش از پیروزی کارلوس آلکاراس اسپانیایی مقابل الکساندر زورف در فینال اوپن فرانسه، برای این ستاره تنیس هدیه‌ای برای آرزوی موفقیت فرستاد.

آلکاراس با هدیه مسی فاتح رولن گاروس شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمی پس از شروع فینال انفرادی مردان اوپن فرانسه ۲۰۲۴، مشخص شد که مسی، اسطوره آرژانتینی، هدیه‌ای باکلاس برای این بازیکن ۲۱ ساله فرستاده است. روز یکشنبه بعد از ظهر، آلکاراس در حال بالا بردن یک پیراهن قاب شده و امضا شده از بازیکن تیم اینترمیامی دیده شد - چیزی که به نظر می‌رسد ستاره تنیس از آن هیجان زده شده بود.

آلکاراس در سن ۲۱ سالگی سومین گرند اسلم خود را به دست آورد و جوانترین مردی شد که توانست در هر سه سطح قهرمان گرند اسلم شود. او به حدی نابغه است که ورزشکاران سراسر جهان از استعداد او تمجید می‌کنند، مانند نیمار از الهلال.

2041959

این اولین بار نیست که مسی برای یک بازیکن تنیس هدیه می‌فرستد. در ماه دسامبر، او به مناسبت یک سالگی قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، برای رافائل نادال یادگاری فرستاد. این اتفاق پس از آن رخ داد که نادال از او برای کسب جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس حمایت کرد.

در حالی که آلکاراز پس از اولین پیروزی خود در اوپن فرانسه از استراحت به دست آمده لذت خواهد برد، مسی در حال آماده شدن برای نمایندگی کشورش در کوپا آمریکا تابستان امسال است. تیم او در مرحله گروهی با کانادا، شیلی و پرو روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها