کد خبر : 2047623 | 21 خرداد 1403 ساعت 09:58 | 26.3K بازدید | 7 دیدگاه

رالف رانگنیک:

سخت‌ترین تصمیم عمرم رد پیشنهاد بایرن بود

رالف رانگنیک، سرمربی تیم ملی اتریش، می‌گوید گرفتن تصمیم برای دادن پاسخ منفی به پیشنهاد هدایت بایرن مونیخ بسیار سخت بوده است.

سخت‌ترین تصمیم عمرم رد پیشنهاد بایرن بود

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه بایرن مونیخ در اواخر فصل گذشته به این نتیجه رسیدند که بهتر است به همکاری با توماس توخل پایان دهند و به همین دلیل جست‌وجو برای یافتن یک مربی مناسب برای جانشینی او را آغاز کردند و یکی از گزینه‌های جدی آنها رانگنیک بود.

مذاکرات با این مربی خیلی زود آغاز شد اما طولی نکشید که او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد و اعلام کرد که تمایلی ندارد هدایت بایرن مونیخ را برعهده بگیرد و مایل است که به حضورش روی نیمکت تیم ملی اتریش ادامه دهد، تصمیمی که تعجب بسیاری را به همراه داشت.

2017384

او حالا در گفت‌وگو با کیکر در این باره اظهار داشت: «این یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های حرفه‌ای بود که تا به حال در طول دوران کارم گرفته‌ام. چهار بازیکن سابق من در این تیم حضور دارند و چهار مدیری که پیش از این با آنها کار کرده‌ام هم در این باشگاه مشغول به کار هستند. 

همین باعث شد که شرایط برای من بسیار خاص باشد و البته که بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌ها در فوتبال اروپا است. خیلی پیش نمی‌آید که چنین پیشنهادی دریافت کنید. به همین دلیل است که آن را با دقت بررسی کردم و دوست دارم بار دیگر تاکید کنم که تصمیمم علیه این باشگاه نبود و دلیل آن هدایت دو تیم به صورت همزمان بود. دوست نداشتم تلاشی که در این دو سال برای تیم ملی اتریش کردیم هدر برود.»

دیدگاه‌ها