کد خبر : 2047663 | 21 خرداد 1403 ساعت 13:18 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

در انتظار مشخص شدن قرعه؛

پنج‌شنبه سرنوشت‌ساز برای نوجوانان و جوانان ایران

زمان قرعه‌کشی رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 17 سال و زیر 20 سال آسیا مشخص شد.

پنج‌شنبه سرنوشت‌ساز برای نوجوانان و جوانان ایران

به گزارش "ورزش‌سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا در رده‌های زیر 17 و زیر 20 سال را مشخص کرد. براساس اعلام AFC قرعه‌کشی تیم‌های رده نوجوانان ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه هفته جاری (24 خرداد ماه - به وقت تهران) و قرعه‌کشی رده جوانان هم ساعت 11:30 صبح همان روز در مقر AFC برگزار می‌شود.

تیم ملی جوانان ایران که اردوهای منظم خود را از ابتدای سال ۱۴۰۳ زیر نظر حسین عبدی آغاز کرده در حال حاضر نیز اردوی ۹ روزه‌ای را در مرکز ملی فوتبال پیگیری می‌کند تا با آمادگی هرچه بیشتر به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی برود. رقابت‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا از از ۳۱ شهریورماه با حضور ۴۳ تیم در ۱۰ گروه برگزار خواهد شد که هفت گروه ۴ تیمی و ۳ گروه ۵ تیمی رقابت خواهند کرد. میزبان هر یک از این گروه‌ها نیز طبق قرعه‌کشی تعیین خواهد شد و مرحله نهایی در چین خواهد بود.

در تیم نوجوانان اما شرایط خیلی مطلوب نیست و پس از انتقال حسین عبدی به رده جوانان هنوز سرمربی تیم مشخص نشده، اما مرحله مقدماتی تیم نوجوانان از 28 مهرماه آغاز می‌شود و نوجوانان ایران که هنوز سرمربی ندارند، باید در انتظار قرعه روز پنج‌شنبه در مرحله مقدماتی باشند تا بتوانند به مسابقات نهایی در چین راه پیدا کنند.

دیدگاه‌ها