کد خبر : 2047889 | 22 خرداد 1403 ساعت 12:17 | 17.7K بازدید | 11 دیدگاه

تهدید چادرملو: شاید در یزد بازی نکنید؛

ورزشگاه جدید لیگ برتر 28 نقص دارد!

مسئول مسابقات لیگ برتر تاکید کرد که باید نواقص ورزشگاه شهید نصیری یزد برطرف شود.

ورزشگاه جدید لیگ برتر 28 نقص دارد!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک در مورد اینکه تیم چادرملو اردکان توانست جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد، اما ورزشگاه نصیری یزد فاقد بسیاری از استاندارد‌های میزبانی در سطح اول فوتبال ایران است و مسئولان چادرملو چگونه می‌توانند در این رقابت‌ها میزبانی کنند، عنوان کرد: شب گذشته به عنوان نماینده ویژه فدراسیون حضور داشتم و قبل از دیدار چادرملو و دریای بابل، از ورزشگاه بازدید کلی به عمل آمد. قطعاً با شرایط کنونی این ورزشگاه قابلیت میزبانی در لیگ برتر را ندارد و باید تغییرات اساسی در آن صورت گیرد که اقدامات اولیه شروع شده است.

او با بیان اینکه پایه‌های اسکوربورد ورزشگاه شهید نصیری یزد نصب و عملیات بتن ریزی به پایان رسیده، به آنا گفت: به زودی نامه‌ای به مسئولان تیم زده خواهد شد و ایراد‌هایی که ورزشگاه نصیری دارد را اعلام می‌کنیم. در صورتی که تمامی ایراد‌ها برطرف شود، اجازه میزبانی در ورزشگاه نصیری به چادر ملو داده می‌شود. طبیعتاً همانند تیم‌هایی که پیش از این به لیگ برتر آمدند و استاندارد‌های مورد نظر در ورزشگاه معرفی شده نیز رعایت شد، به ورزشگاه نصیری هم در صورت رعایت استاندارد‌ها اجازه میزبانی داده می‌شود.

مسئول مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: ۲۸ مورد اصلاحات باید در ورزشگاه نصیری اجرایی شود و به جزء نمی‌توانم آنها را نام ببرم ولی از زمین چمن گرفته تا اسکوربورد ورزشگاه در میان موارد وجود دارد. فضای لازم برای تجهیز ورزشگاه نصیری موجود است و می‌بایست از فرصتی که تا شروع فصل جدید لیگ برتر دارند، نهایت استفاده را ببرند تا اجازه میزبانی را داشته باشند.

روشنک تاکید کرد: اگر تا پیش از شروع لیگ برتر استاندارد‌ها رعایت شود، از اولین میزبانی اجازه استفاده از این ورزشگاه برای چادر ملو وجود دارد، اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد، از هر مقطعی در طول فصل که شرایط میزبانی احراز شود، بازی‌ها در ورزشگاه نصیری برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها