کد خبر : 2047910 | 22 خرداد 1403 ساعت 13:14 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی: تورس سرمربی اتلتیکو مادرید بی شد

فرناندو تورس، ستاره سابق اتلتیکو مادرید، هدایت تیم دوم این باشگاه را بر عهده گرفت.

رسمی: تورس سرمربی اتلتیکو مادرید بی شد

به گزارش "ورزش سه"، تورس که در آکادمی اتلتیکو مادرید رشد کرد و در دو دوره متفاوت در ترکیب این تیم به میدان رفت از مدتی پیش هدایت تیم زیر ۱۹ سال این باشگاه را بر عهده داشت و موفق شد عملکرد درخشانی را هم در این تیم با کسب عناوین قهرمانی به ثبت برساند.

این کارنامه درخشان مدیران این باشگاه را مجاب کرد که او را به عنوان سرمربی تیم دوم اتلتیکو انتخاب کنند و او از فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست تا بسیاری او را شانس اول جانشینی دیه‌گو سیمئونه پس از ترک تیم اول بدانند.

2005123

این ستاره سابق فوتبال اسپانیا پس از امضای قرارداد جدید به سایت رسمی این باشگاه گفت: «من در خانه هستم و زمانی که تصمیم گرفتم وارد این فاز جدید شوم با مسئولیت بسیار زیادی روبرو شدم. سه سال از یادگیری مداوم من گذشته است. در قدم برای من بسیار مهم است و می‌خواهم بلند پرواز باشم تا هر روز عملکرد بهتری داشته باشم.

باید با چالش‌هایی که سر راهم قرار می‌گیرد روبرو شوم و این مسئولیت پذیری را داشته باشم که به بهترین شکل و در عین حال با اطلاعات قابل قبول این روند را طی کنم. هیچ عجله‌ای ندارم و نیازی به برداشتن گام اشتباه نیست. من این چالش بزرگ را با بلندپروازی و آرامش پذیرفتم چون می‌دانم که ما آماده هستیم.»

حضور تورس در اتلتیکو علاوه بر دانش و توانایی او به عنوان یک مربی به اتحاد هواداران هم بسیار کمک می‌کند چون آنها هرگز نقش او به عنوان ستاره این تیم در یکی از بدترین روزهای این باشگاه که باعث شد به لیگ دسته دوم سقوط کنند را فراموش نخواهند کرد.

دیدگاه‌ها