کد خبر : 2047915 | 22 خرداد 1403 ساعت 13:33 | 31.1K بازدید | 15 دیدگاه

پیام قاطع ستاره بارسا: حاضر نیستم جدا شوم

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، به مدیران این باشگاه اعلام کرده است که تصمیمی برای ترک این تیم ندارد.

پیام قاطع ستاره بارسا: حاضر نیستم جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا با هیاهوی بسیار و با وجود اینکه مشتریان بسیاری در لیگ برتر انگلیس داشت تصمیم گرفت که راهی بارسلونا شود اما در طول دوران حضورش در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند و مصدومیت‌های متعدد باعث شد که شرایط برای او دشوار شود. 

همین وضعیت باعث شد که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه به گوش برسد و این شرایطی است که در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا در تابستان امسال هم بار دیگر تکرار شده است.

2030871

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در طول چند هفته گذشته مدعی شده بودند که مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند این ستاره برزیلی را به فروش برساند تا بتوانند بازیکنان مد نظرشان را برای فصل آینده به خدمت بگیرند، خصوصا که گفته می‌شود چند باشگاه عربستانی حاضر هستند مبلغ  قابل توجهی برای به خدمت گرفتن او پرداخت کنند.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که رافینیا به مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که تصمیمی برای ترک این تیم در تابستان پیش رو ندارد و مایل است که فصل آینده هم در ترکیب این تیم حضور داشته باشد. دکو هم تصمیمی برای مجبور کردن این بازیکن به ترک بارسا ندارد و به احتمال زیاد شاهد ادامه حضور او در این تیم خواهیم بود.

دیدگاه‌ها