کد خبر : 2047950 | 22 خرداد 1403 ساعت 15:29 | 22.2K بازدید | 7 دیدگاه

انتخاب سرمربی در حیطه اختیارات من نیست؛

خروج خودخواسته کاپیتان از مسئله سرمربیگری

امید عالیشاه می‌گوید بازیکنان پرسپولیس هیچ دخالتی در روند تمدید قرارداد اوسمار یا جذب سرمربی جدید نخواهند داشت.

خروج خودخواسته کاپیتان از مسئله سرمربیگری

به گزارش ورزش سه، با پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران و قهرمانی پرسپولیس در این دوره از مسابقات، قرارداد اوسمار ویه‌را نیز با سرخپوشان به پایان رسید. باشگاه پرسپولیس در تلاش است که قرارداد این سرمربی برزیلی را برای فصل آینده نیز تمدید کند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده تا تکلیف نیمکت سرخ‌ها برای فصل آینده نامشخص باشد.

امید عالیشاه در این باره گفت: تا جایی که من صحبت کردم و با خود اوسمار هم صحبت کرده بودیم، قرار شده ایشان اطلاع بدهد. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این موضوع مشخص شود.

او با اشاره به شایعاتی که پس از جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل در خصوص دخالت بازیکنان پرسپولیس در انتخاب سرمربی منتشر شد، گفت: در نیم فصل هم آقای درویش از من و آقای وحید امیری و علیرضا بیرانوند پرسیدند من هم گفتم شما هر کسی را به عنوان سرمربی بگذاری، مختاری و در حیطه اختیارات شماست. حیطه اختیارات من یک چیز دیگر است و من به عنوان بازیکن با تیم قرارداد دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که وظایفم را به نحو احسن انجام بدهم.

او تاکید کرد: آن زمان به درویش گفتم طبیعتا وقتی شما انتخابی داشتی، ما هم حمایت می‌کنیم و این وظیفه‌مان است. در حال حاضر هم همین است و ایشان هر انتخابی داشته باشند، ما به وظیفه‌مان عمل می‌کنیم و در این مسائل دخالت نخواهیم کرد.

دیدگاه‌ها