کد خبر : 2047992 | 22 خرداد 1403 ساعت 19:06 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

پایان رویداد بین‌المللی مستریونیورس در تهران

مدال‌های فیت مدل گردن چهره‌های نام آشنا

مسابقات بین‌المللی مستریونیورس در رشته‌‌های فیتنس و پرورش اندام در روزهای اخیر به میزبانی تهران پیگیری شد.

مدال‌های فیت مدل گردن چهره‌های نام آشنا

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر در هتل اسپیناس پالاس تهران یک مسابقه بزرگ و بین‌المللی توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد، رویدادی که با حضور 13 کشور خارجی در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس، مچ اندازی، فیتنس چلنج و پاورلیفتینگ همراه بود.

اما در رشته فیتنس که بیشتر نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده بود و با استقبال خوب ورزشکاران داخلی هم همراه شد، مثل سال‌های اخیر چهره‌های شناخته شده‌ای را در دل خود جای داده بود.

چندی قبل بود که رضا نوروزی، آقای گل سابق لیگ برتر خود را به عنوان یکی از اولین قهرمانان این رشته در ایران معرفی کرد، اگرچه در یکی، دو دوره اخیر مسابقات خبری از نوروزی نبوده است.

2042702

با این حال مهدی ماهانی، بازیگر سینما که سابقه کسب مدال بین‌المللی هم داشته، پای ثابت مسابقات فیتنس در سال‌های گذشته بوده و این بار نیز در مستریونیورس روی استیج رفت.

با اینکه معمولا مسابقات ماهانی در فیتنس با حواشی زیادی در بحث داوری همراه شده، اما او ابتدا با دسته پیشکسوتان فیت مدل روی استیج رفت و یک رقیب نام آشنای دیگر هم داشت. امید توشه که از روزنامه نگاران باسابقه به حساب می‌آید نیز در این دسته خودش را محک زد و روی استیج رفت. 

در نهایت ماهانی به مدال طلای این دسته رسید و امید توشه هم نقره‌ای شد. البته که مهدی ماهانی در دسته فیتنس بزرگسالان با مقام پنجمی به کار خود پایان داد.

در رشته ماسل استایل پیشکسوتان هم امیرمسعود قلیچ، فرزند دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و چهره جنجالی این روزها نیز روی استیج رفت. او سال گذشته و در مسابقات قهرمانی کشور که در رشت برگزار شد در این رشته به مدال طلا رسیده بود، اما در مستر یونیورس در جایگاه سوم ایستاد و امید توشه به مدال طلا رسید.

دیدگاه‌ها