کد خبر : 2048027 | 22 خرداد 1403 ساعت 21:13 | 37.2K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنان استقلال نفس هم را گرفتند! (عکس)

جدال صالح حردانی و جلال‌الدین ماشاریپوف صحنه‌های جالبی خلق کرده است.

بازیکنان استقلال نفس هم را گرفتند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی و جلال‌الدین ماشاریپوف دو بازیکن استقلالی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان بارها در مقابل هم قرار گرفتند و جدال جذابی بین آنها برای تصاحب توپ شکل گرفت.

ماشاریپوف در این مسابقه بیشتر مایل به سمت چپ بازی‌ تیم ملی ازبکستان بازی می‌کند و همین مسئله باعث شده تا صالح حردانی هم تیمی او مامور مهار این بازیکن باشد و بارها در مقابل هم قرار گرفتند و صالح حردانی تا این لحظه برتری نسبی به هم تیمی خود داشته و اجازه خودنمایی به ماشاریپوف نداده است.

جلال‌الدین ماشاریپوف با توجه به پستی که در استقلال به میدان می‌رفت بارها با صالح حردانی زوج‌سازی‌های خوبی در جناح راست استقلال تشکیل داده بودند و شناخت خوبی نسبت به یکدیگر داشتند، با توجه به اینکه حردانی سبک بازی ماشاریپوف را به خوبی می‌شناسد و می‌داند که بازیکنان هم تیمی را به چه شکلی تغذیه می‌کند از تجربه خود برای مهار این بازیکن بهره گرفته است.

2042614

ازبکستان در این مسابقه با 4 هافبک بازی می‌کند و ستاره‌های سرخابی اورنوف و ماشاریپوف در سمت چپ و راست تیم ملی ازبکستان ایفای نقش می‌کنند و جلوتر از آنها الدور شومورودوف در قلب دفاعی ایران حرکت می‌کند و مدافعان تیم ملی را آزار داده است.

دیدگاه‌ها