
به گزارش ورزش سه، پنجره نقل و انتقالات کاملا تحت الشعاع معاملههای بزرگ در پست دروازهبان قرار گرفته است و بسیاری از چهرههای مطرح در هفتههای گذشته راهی تیمهای جدیدی شدهاند. به دلیل کمبود گلر مطمئن در عصر فعلی، دروازهبانهای ملیپوش و با تجربه به طور فزایندهای ارزشمند هستند و باشگاههای برتر در مارکت بهاری به دنبال جذب آنها بودهاند. در جدیدترین معامله، سعید مومنی، سنگربان شاخص تیم ملی و فصل گذشته تیم گهر زمین سیرجان، به تیم فولاد هرمزگان پیوست تا دومین انتقال مهم در این پُست لقب بگیرد.
فولادیها پس از جدایی علی صمیمی، به سراغ سعید مومنی رفتند و در یک ماه گذشته، با ارائه پیشنهاداتی مختلف، گفتوگوهایی طولانی با وی داشتند و سرانجام ظهر امروز این انتقال رسمی شد. شماره یک جدید فولادیها، یک خرید الهامبخش برای طرفداران هرمزگانی خواهد بود و آنها اطمینان دارند که یک فصل بدون استرس را در محوطه جریمه دفاعی پشتسر بگذارند.

قرارداد مومنی با فولاد، به مدت یک فصل اعتبار دارد و این دروازهبان برای سومین بار در سه فصل گذشته، با تیم جدیدی قرارداد امضاء کرد تا از این حیث در میان تمامی دروازهبانهای لیگ برتری رکورددار باشد.
این گلر ملیپوش در موقعیتها و بازیهای مهمی از جمله دو جام ملتهای آسیا و یک جام جهانی به میدان رفته است و با چهار قهرمانی در لیگ برتر از برترین سنگربان ایران شناخته میشود. او همچنین، روندی پیوسته از درخششها را در فصول اخیر داشته است و در سال ۲۰۲۳ در جمع ده دروازهبان برتر جهان قرار گرفت و در فصل ۱۴۰۳، کمترین گل را در تیم کراپ الوند دریافت کرد.