
به گزارش "ورزش سه"، در هفته نخست لیگ ملتهای والیبال، اگرچه محمد ولیزاده، سرعتیزن تیم ملی والیبال ایران، مسابقات را چندان امیدوارکننده آغاز نکرد، اما هرچه رقابتها پیش رفت، عملکرد او نیز روندی صعودی به خود گرفت و به یکی از مهرههای قابل اتکای تیم تبدیل شد.
نمایشهای خوب او در حمله و همچنین پیشرفت محسوس در بخش دفاع روی تور، بسیاری را امیدوار کرده بود که ولیزاده در هفته دوم بتواند به همان بازیکن تأثیرگذار و آمادهای تبدیل شود که از او انتظار میرود. با این حال، انتشار خبر مصدومیت این بازیکن نگرانیهایی را در آستانه ادامه مسابقات ایجاد کرده است.
اگرچه فدراسیون والیبال اعلام کرده که محمد ولیزاده فعلاً به صورت جداگانه تمرینات خود را دنبال میکند، اما این احتمال وجود دارد که مصدومیت او مانع از آن شود که بتواند با تمام تواناییهایش در هفته دوم لیگ ملتها به میدان برود.
اکنون باید دید شرایط جسمانی این سرعتیزن در روزهای آینده چگونه خواهد بود و آیا او میتواند تیم ملی والیبال ایران را در مسابقات هفته دوم همراهی کند یا خیر. همچنین این احتمال وجود دارد که روبرتو پیاتزا با توجه به حساسیت خود نسبت به وضعیت جسمانی بازیکنان، ترجیح دهد از او استفاده نکند.
سرمربی ایتالیایی تیم ملی پیش از این نیز تأکید کرده بود که تمایلی به استفاده از بازیکنان مصدوم، حتی در صورت جزئی بودن آسیبدیدگی، ندارد و تنها در شرایطی ویژه، مانند فینال یک تورنمنت مهم، حاضر است چنین ریسکی را بپذیرد.