
به گزارش ورزش سه، محمد امینی، ستاره آیندهدار و لژیونر بسکتبال ایران در درفت 2026 NBA حضور خواهد داشت و شاید بعد از حامد حدادی و ارسلان کاظمی سومین بازیکنی باشد که در بالاترین سطح بسکتبال دنیا به میدان برود.
امینی که طی سالهای اخیر درخشش خیرهکنندهای در میادین بینالمللی داشته، به عنوان ورودی زودهنگام نام خود را برای حضور در معتبرترین لیگ بسکتبال جهان مطرح کرده است. این ملیپوش کشورمان امشب در درفت حضور خواهد داشت و باید دید که توسط تیمهای NBA انتخاب خواهد شد یا شرایط دیگری را تجربه میکند.
او که سابقه حضور در تیمهای پایه موناکو و بازی در تیم نانسی فرانسه را در کارنامه دارد با حضور در NBA میتواند جهشی قابل توجه در کارنامه ورزشیاش داشته باشد و افتخار بزرگی برای ایران کسب کند.